BMW Welt a devenit, alături de clădirea emblematică de birouri „4 Clindri“ și muzeul BMW, unul dintre reperele importante ale orașului München. Este cea mai populară atracție turistică din Bavaria și una dintre cele mai căutate destinații pentru excursiile școlare din regiune. Este locul unde pasionați din toată lumea vin să descopere universul mărcilor BMW Group, participă la evenimente culturale, concerte, expoziții, conferințe sau își ridică propriul model BMW.
După ce în urmă cu un an se aniversau 10 milioane de vizitatori de la deschiderea din 2007, la sfârșitul lunii iulie BMW Welt a organizat cel de-al 100.000-lea eveniment de înmânare a unui automobil pentru un client. Helmut Marxen, un om de afaceri din Sylt, a intrat în posesia a două automobile: un model BMW Seria 3 Gran Turismo Sportline şi un BMW X3. Thomas Muderlak, directorul BMW Welt, a fost cel care l-a întâmpinat pe fericitul proprietar. După o zi aglomerată cu tururi în culisele BMW Welt şi ale uzinei BMW, precum şi un prânz la restaurantul Käfer’s Bavarie, acest client special va avea parte şi de o experienţă deosebită în cadrul unui week-end DTM organizat de BMW Motorsport.
"Suntem încântaţi să-i primim pe dl. Marxen şi familia sa. Cea de-a 100.000-a livrare de automobil este un eveniment special pe care suntem bucuroşi să-l sărbătorim. Preluarea unui automobil nou este un moment foarte emoţionant pentru mulţi clienţi şi o dovadă a fascinaţie mărcii noastre. Datele în continuă creştere privind livrările arată că suntem pe drumul cel bun", a declarat Thomas Muderlak.
"Preluarea acestui automobil este un moment foarte special pentru noi, ca fani BMW. Acest lucru se întâmplă o dată în viaţă. Abia ne aşteptăm noile maşini şi prima experienţă a condusului spre oraşul nostru, Ramstedt. Vrem să mulţumim şi dealerului Raudzus & Bossen din Niebüll", a declarat Helmut Marxen, clientul cu numărul 100.000 în istoria evenimentelor de preluare a maşinilor la BMW Welt.
Înmânarea maşinilor şi experienţă deosebită
Mulţi clienţi din întreaga lume au călătorit distanţe lungi pentru a-şi îndeplini visul preluării noului automobil. Arhitectura BMW Welt a fost concepută astfel încât prima întâlnire cu maşina să fie o experienţă unică – de la momentul în care clientul soseşte la BMW Welt, cu consultări personale şi planificarea programului zilei în funcţie de preferinţele clientului. Opţiunile pot varia de la primirea într-o lojă premium exclusivă la un tur în uzina principală şi BMW Welt, o vizită la Muzeul BMW şi Junior Campus pentru copii şi tineri.
Punctul culminant al fiecărei vizite este prezentarea și prima întâlnire cu noul automobil. Pe platforma "premierei", ce măsoară 3.000 m2 şi se află la cinci metri deasupra zonei expoziţionale, după un program complet şi o descriere detaliată a automobilului, clienţii primesc cheile noii maşinii şi îşi pot conduce noul BMW pentru prima dată. Zilnic, la BMW Welt sunt livrate între 80 şi 120 de automobile, număr care ajunge la 160 de maşini în perioada de vârf. Designul aerisit al zonei de livrări permite vizitatorilor BMW Welt să participe, de la distanţă, la acest moment special.
De la deschiderea BMW Welt în 2007, numărul livrărilor de automobile a crescut constant. În 2012, pentru prima dată, peste 20.000 de clienţi au intrat în posesia noilor maşini la BMW Welt într-un singur an. Aproximativ 2.000 de clienţi au călătorit tocmai din SUA pentru această experienţă. În general, aproape 90% din clienţii care-şi preiau automobilele la BMW Welt provin din Germania, majoritatea fiind din sudul ţării, în timp ce 10% au preluat mai mult de un automobil de la BMW Welt.
BMW Welt
Cu aproximativ 2,5 milioane de vizitatori în fiecare an, BMW Welt din München este cea mai populară atracţie turistică a Bavariei şi a devenit un adevărat magnet pentru vizitatori de la inaugurarea sa în 2007. Cu arhitectura sa de avangardă, BMW Welt este punctul central al tuturor mărcilor din BMW Group – BMW, subbrandurile BMW M şi BMW i, MINI, Rolls-Royce Motor Cars şi BMW Motorrad -, care sunt prezentate într-o manieră impresionantă în propriile spații de experienţă. Dar BMW Welt nu înseamnă doar expoziţiile şi preluările noilor automobile. Vizitatorii se pot bucura de-a lungul întregului an de programe variate din cultură, artă şi entertainment, precum şi de delicii culinare la cele două restaurante ale BMW Welt. Indiferent că sunt concerte de jazz, recitări de poezii, nopți de clubbing, teatru improvizat, duminici în familie, premiere de film, evenimente de gală sau dezbateri – BMW Welt este platforma perfectă pentru evenimente inovatoare, cu o capacitate de până la 2.500 de oaspeţi. În BMW Welt Junior Campus, copii şi tinerii se pot bucura de tururi cu ghizi şi ateliere pe tema mobilităţii şi dezvoltării durabile.