Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW i Ventures anunţă investiţia la Bus.com

BMW Group logo

Bucureşti/Mountain View. BMW Group, ca parte a strategiei A.C.E.S., continuă orientarea către soluţii digitale de mobilitate. BMW i Ventures a anunţat o investiţie la Bus.com, cunoscută anterior ca ShareTheBus, companie start-up în dezvoltare care elimină complexitatea închirierii unui autobuz şi coordonează transportul grupurilor oriunde în SUA şi Canada. Această aplicaţie are potenţialul să revitalizeze nişa autobuzelor-charter. Soluţia oferă închiriere online instant a autobuzelor, urmărire a autobuzului prin GPS, instrument de gestiune a pasagerilor, bilete online şi multe altele.

Bus.com, cunoscută anterior ca Sharethebus, a strâns investiţii iniţiale de cinci milioane de dolari. Investiţia a fost condusă de Jackson Square Ventures, cu participaţii de la BMW i Ventures, Real Ventures şi Y Combinator. Fondurile vor fi investite pentru a îmbunătăţi tehnologia de rezervare, experienţa călătorului, operaţiunile furnizorului de autobuze, precum şi managementul combustibilului.

bmw-group-logo
“Utilizarea mai bună a autobuzelor este fundamentală pentru viitorul călătoriei”, declară Kyle, director executiv al Bus.com. “Autobuzele reprezintă cel mai bun mod de a mobiliza comunităţi întregi, inclusiv fanii muzicii şi ai sportului, mitinguri şi elevi sau studenţi. Permitem şi îmbunătăţim experienţa călătoriei cu autobuzul.”

Piaţa transportului cu autobuzul este o industrie de şase miliarde de dolari în SUA şi Canada, segmentul charterelor reprezentând patru miliarde de dolari din total. 82% dintre companiile de autobuze-charter sunt deţinute de operatori mici, cu maximum 10 autobuze. Standardele de servicii şi preţurile variază semnificativ de la o companie la alta, iar inovaţia consumatorilor nu răspunde cerinţelor în schimbare. Bus.com îşi va unifica şi-şi va întări afacerea, permiţând accesul la noi pieţe şi oferind o experienţă care încântă călătorii şi ia locul competitorilor mari.

“Inovaţia în piaţa foarte fragmentată a călătoriilor cu autobuzul din SUA şi Canada este necesară şi reprezintă o componentă principală a mobilităţii îmbunătăţite. BMW i Ventures se angajează să investească în acest tip de inovaţie vizionară şi aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu Kyle şi echipa lui pentru ca viziunea lor să devină realitate”, a declarat Christian Noske, partener BMW i Ventures.

Despre Bus.com Bus.com a transportat peste 150.000 de persoane în cele 3.000 de călători cu autobuzul, în 37 de state şi trei ţări. Au colaborat cu producători de evenimente de top precum Live Nation, AEG, Huka Entertainment, precum şi cu organizaţii studenţeşti de la Harvard, Yale, MIT şi alte 150 de instituţii. Bus.com a fost fondată de Wolf Kohlberg şi Kyle Boulay în februarie 2015.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.