Modelele BMW nu sunt vedete doar pe circuite, ci şi în producţii cinematografice. Cele mai faimoase apariţii includ producţii precum „Jame Bond” sau „Mission Impossibile”. Acum, în premieră, modelele mărcii vor juca un rol important într-un serial difuzat pe o platformă de streaming video. O întreagă gamă de automobile BMW va fi prezentă alături de legendarul analist şi agent CIA Jack Ryan în noul serial “Tom Clancy’s Jack Ryan” produs de Amazon. Primul sezon va fi disponibil în exclusivitate pe Prime Video cu începere din 31 august 2018 şi va putea fi vizionat şi în România.
Personajul Jack Ryan, creat de scriitorul Tom Clancy în anii ’90, este o figură legendară de pop culture. În noul serial, John Krasinski va interpreta rolul lui Jack Ryan.
Jack Ryan este un analist CIA în ascensiune, cu un talent unic pentru analizarea tiparelor de comunicare, care este scos din siguranţa biroului său şi este trimis în urmărirea teroriştilor din Europa şi Orientul Mijlociu, în încercarea de a preveni un atac terorist devastator împotriva SUA şi a aliaţilor lor. Wendell Pierce şi Abbie Cornish i se alătură lui Krasinski pentru a completa distribuţia de excepţie.
În misiunea lor, Jack Ryan şi colegii săi de la CIA se bazează pe susţinerea puternică a numeroase automobile BMW. Actuala generaţie BMW Seria 5, un model care deja este obişnuit cu producţii de Holywood (precum ultimul episod „The Hire. The Escape” sau „Mission Impossbile) joacă un rol central în ultima producţie Amazon Prime. Conducând BMW 540i xDrive Sedan, agenţii CIA se află mereu cu un pas înaintea urmăritorilor şi sunt o oportunitate ca modelul să strălucească. De exemplu scene de acţiune pe zăpadă scot în evidenţă sistemul de tracţiune integrală xDrive. De asemenea, BMW X5 şi BMW X6 sunt şi ele prezente în serial. Un rol special este rezervat pentru un model legendar din trecutul BMW: BMW 2002, extrem de admirat pentru performanţele dinamice şi agilitatea de care a dat dovadă, un model care în acest an aniversează o jumătate de secol de la lansare.
“Prin povestea plină de acţiune, Jack Ryan nu numai că-şi demonstrează capacităţile sale de analiză; el arată şi sportivitate pură şi timpi de reacţie scurţi în cele mai dificile condiţii. BMW Seria 5 Sedan – care pentru noi este <<business athlete>> – cu performanţele sale dinamice, manevrabilitatea superioară şi conectivitatea totală este perfect pentru el”, declară Uwe Dreher, director de comunicare de brand pentru BMW, BMW i, BMW M. “Modelele noastre BMW se potrivesc perfect, serialul este despre entuziasm, pasiune şi acţiune – toate acestea se potrivesc complet cu BMW.”
Interesul pentru serial este la fel de ridicat. Numai teaserul, prezentat în timpul Super Bowl, a fost văzut de peste 15 milioane de oameni pe YouTube. BMW susţine “Tom Clancy’s Jack Ryan” nu doar cu o gamă largă de automobile, ci şi cu activităţi de marketing prin propriile canale cu acoperire mare. De asemenea, BMW a fost prezent la cel mai mare Comic-Con din lume, la San Diego, ca sponsor auto oficial. BMW, prin lunga sa tradiţie în filme, se aventurează acum în prima colaborare majoră în universul streamingului, odată cu “Tom Clancy’s Jack Ryan”.
“Automobilul cu care se asociază un personaj îţi spune cine este el şi cine ar putea deveni – din acest motiv, am considerat că BMW a fost perfect pentru «Tom Clancy’s Jack Ryan»”, a declarat Michael Benson, director de marketing pentru Prime Video. “De decenii, BMW a impus standardul pentru excelenţă în condus: împărtăşim aceeaşi viziune pentru Prime Video.”
Prin angajamentul său vast în domeniul filmului şi al entertainmentului, BMW Group şi-a făcut un renume ca partener de încredere pentru proiecte de film şi TV. Automobilele BMW Group sunt văzute cu regularitate în marile blockbustere internaţionale, precum franciza “Mission: Impossible” sau adaptarea pentru cinema “Red Sparrow”.