John Gourley de la Portugal. The Man creează designul exclusiv al automobilelor pentru flota BMW i Coachella electrificată
Bucureşti/München. Încă o dată, BMW i va fi partener oficial al Festivalului de Muzică şi Artă Coachella Valley. Cu atmosfera sa unică de creativitate, lifestyle şi conştiinţă ecologică, Festivalul de Muzică şi Artă Coachella Valley este o prezenţă obişnuită în calendarul festivalurilor pentru staruri şi fani deopotrivă. Ca şi anul trecut, BMW i sporeşte interesul pentru festival în social media prin #roadtocoachella şi prezintă un design Coachella unic pentru modelele sale BMW i, creat de solistul vocal Portugal. The Man, John Gourley.
“Aproape nimic nu ne mişcă aşa cum o face muzica – în special muzica live într-o atmosferă încântătoare ca cea a Festivalului Coachella. Asemenea Coachella, inspiraţia, inovaţia şi voinţa de reinventare constantă sunt parte a ADN-ului BMW i. Datorită acestora, festivalul este partenerul ideal pentru BMW i. Aşteptăm cu nerăbdare campania #roadtocoachella şi colaborarea ce inspiră cu John Gourley”, a declarat Stefan Ponikva, director BMW Brand Experience Shows & Events.
John Gourley este nu doar solistul vocal al trupei Portugal. The Man, câştigătoare Grammy, şi una din principalele prezenţe pe scena Coachella. El este foarte solicitat şi ca designer. Interpretarea sa expresivă a designului automobilelor BMW i electrice captează spiritul divers şi unic al festivalului. Evenimentul, care are loc în deşertul californian, este considerat un creuzet creativ, unde tendinţele şi curentele se nasc şi sunt divinizate. Festivalul, care va avea loc în perioadele 13-15 aprilie şi 20-22 aprilie la Empire Polo Fields din Indio (California), este un eveniment cultural nu doar pentru fanii muzicii. De-a lungul celor şase zile, aproape 200 de reprezentaţii vor avea loc în faţa miilor de vizitatori veniţi din lumea întreagă.
Influencerii internaţionali selectaţi vor documenta călătoria lor de la Los Angeles la festival în automobile BMW i cu designul Coachella atractiv sub hashtagul #roadtocoachella şi vor împărtăşi entuziasmul lor cu milioanele de fani de pe mapamond. Desigur, şi fanii pot să-şi împărtăşească propriile pregătiri cu alţi pasionaţi prin utilizarea hashtagului campaniei.
În primul weekend, BMW i a invitat vizitatorii Coachella aleşi să participe la “Poppy’s BMW i Powered Paradise” şi “Poppy’s BMW i Recharged Oasis” – un dublu eveniment care a devenit imediat unul dintre cele mai populare elemente din program alături de festivalul propriu-zis.