Nu contează că vorbim de DTM, de United SportsCar Championship sau de nenumăratele campionate regionale: săptămână după săptămână, echipele şi piloţii BMW de pretutindeni se luptă pentru puncte, victorii şi titluri.
Şi în afara circuitelor, membrii familiei BMW Motorsport sunt protagoniştii ştirilor principale. "BMW Motorsport News" urmăreşte constant principalele noutăţi BMW pentru o perspectivă completă.
DTM: Bruno Spengler s-a întâlnit cu legendele biatlonului
Trei întrebări pentru… Bruno Spengler
Cum ţi s-a părut ziua ca biatlonist?
Bruno Spengler: De mai mult ţi ani sunt un practicant al biatlonului în timpul liber, dar niciodată nu am văzut pe viu o cursă. Cu toate acestea, trebuie să spun că etapa de Cupă Mondială de la Ruhpolding a fost un eveniment superb. Să-l întâlnesc pe Ole Einar Bjørndalen, în special, a făcut ca ziua să fie o experienţă magnifică pentru mine. Sunt un mare fan al lui şi deseori îl privesc la televizor, în competiţii. Este greu de descris în cuvinte ceea ce a reuşit în carieră. Tot la Ruhpolding am avut ocazia de a mă antrena cu Fritz Fischer. Schiez de când aveam zece ani, dar el a putut să-mi arate câteva trucuri pentru acest sport. Biatlon este sportul perfect pentru a mă menţine în formă pe timpul iernii, înaintea sezonului următor din DTM. Schiatul foloseşte fiecare muşchi şi-ţi îmbunătăţeşte rezistenţa. Partea de tir te ajută să-ţi menţii concentrarea, chiar şi atunci când pulsul o ia razna. Atât rezistenţa, cât şi concentrarea sunt extrem de importante când participi la o cursă DTM, care te stoarce de energie.
Săptămâna aceasta revii la volan în SUA. Care îţi sunt speranţele pentru cursa de 24 de ore de la Daytona, unde vei pilota BMW Z4 GTLM pentru BMW Team RLL?
Spengler: Totul începe joi, când voi zbura în SUA. Nu am participat niciodată la o cursă de 24 de ore – cu excepţia kartingului. Sesiunea de teste de acum o săptămână mi-a oferit şansa de a vedea pentru prima dată cum este Daytona International Speedway la volanul unui BMW Z4 GTLM. A fost distractiv, dar este complet diferit de cum este în cockpitul unei maşini DTM. Cu toate acestea, băieţii de la BMW Team RLL mi-au uşurat adaptarea şi imediat am fost rapid cu BMW Z4 GTLM. Acum sunt foarte confortabil la volan. Nivelul de trafic de-a lungul unei curse de 24 de ore este ceva nou pentru mine. Mai mult, niciodată nu am pilotat pe timp de noapte. Toate acestea fac Daytona o provocare majoră pentru mine. Totuşi, suntem bine pregătiţi şi avem o formulă de piloţi foarte buni. Chiar şi aşa,m îmi este greu să spun ce aşteptări am. Poate că vom putea vorbi despre aceasta după 20 de ore din cursă.
În viitor, în DTM vor fi două curse în fiecare week-end. Cum ţi se pare schimbarea?
Spengler: Şi acest lucru va fi nou pentru mine. În cei 11 ani de când concurez în DTM, nu am concurat niciodată în două curse în acelaşi week-end. Este fantastic pentru fani. Le vom oferi mai multă acţiune şi de două ori mai mult spectacol. Îmi pot imagina că vom avea parte de curse mult mai disputate. Iar acest lucru fără a menţiona că piloţii vor fi mulţumiţi să petreacă mai mult timp în cockpit.
DTM: Marco Wittmann, onorat la Nürnberg