Popularele modele BMW F 700 GS şi F 800 GS şi-au demonstrat abilităţile şi versatilitatea de-a lungul timpului: plăcerea de a pilota fără griji datorită controlului excelent pe orice fel de suprafaţă, cuplul generos şi polivalenţa atât în utilizarea cotidiană, cât şi în turele lungi – chiar şi atunci când drumul este neasfaltat. Este un concept cu două variante care a fost primit cu entuziasm de mulţi motociclişti de-a lungul anilor şi care acum a fost rafinat din punct de vedere vizual pentru 2016.
Cu noile capace de rezervor şi noul contact, ambele modele au un look mai proaspăt şi mai dinamic. În plus, aspectul elegant al elementelor vopsite în câmp electrostatic, aplicate protecţiilor pentru genunchi (F 700 GS) şi capacului radiatorului (F 800 GS), cu o inscripţie a modelului nou configurată, parţial gravată, induce o senzaţie mai puternică de calitate şi un contrast fascinant cu suprafeţele vopsite.
Noile şei bicolore completează aspectul proaspăt şi dinamic al celor două modele. Pentru a se asigura că plăcerea de a pilota noile F 700 GS şi F 800 GS este simţită de toţi riderii, cinci variante de înălţime a şeii sunt disponibile pentru fiecare model, cu patru tipuri de şa şi o suspensie joasă disponibilă opţional (opţiune din fabrică). Astfel, gama de înălţimi ale şeii este 765 mm – 860 mm (F 700 GS) şi 820 mm – 920 mm (F 800 GS).
O privire de ansamblu asupra elementelor principale ale noilor F 700 GS şi F 800 GS:
- Design nou şi emoţionant, cu elemente vopsite în câmp electrostatic.
- Noi scheme coloristice şi variante stilistice pentru F 700 GS:
Alb Light nemetalizat, portocaliu Sakhir metalizat, gri Mineral metalizat.
- Noi scheme coloristice şi variante stilistice pentru F 800 GS:
Alb Light nemetalizat, negru Storm metalizat, albastru Racing metalizat mat.
- Cinci variante de înălţime ale şeii pentru fiecare model, patru şei, respectiv suspensie joasă disponibilă opţional (opţiune din fabrică).
Caracter uşor modificat pentru fiecare model, având la baza noile concepte coloristice dinamice.
Cele trei variante pentru schema coloristică şi finisarea suprafeţelor ale noilor F 700 GS şi F 800 GS creează un caracter puternic şi în acelaşi timp distinctiv pentru fiecare dintre ele.
F 700 GS.
Varianta „Style 1”, în alb Light nemetalizat, accentuează latura atletică a noului F 700 GS.
- Schemă coloristică cu alb Light nemetalizat.
- Cadru roşu Racing nemetalizat.
- Arc suspensie spate roşu.
- Şa gri/negru.
- Protecţii mari pentru mâini, cu spoiler superior mărit.
În varianta de bază, culoarea portocaliu Sakhir metalizat, noul F 700 GS are un aspect atrăgător şi modern.
- Culoare portocaliu Sakhir metalizat.
- Cadru gri Agat metalizat mat.
- Arc suspensie spate alb.
- Şa gri/negru.
În varianta de bază gri Mineral metalizat, noul F 700 GS exprimă un stil masculin şi matur.
- Culoare gri Mineral metalizat.
- Cadru gri Agat metalizat mat.
- Arc suspensie spate alb.
- Şa gri/negru.
F 800 GS.
Varianta „Style 1”, în culoarea alb Light nemetalizat, îi conferă lui F 800 GS un accent deosebit de sportiv.
- Culoare alb Light nemetalizat.
- Cadru roşu Racing nemetalizat.
- Arc suspensie spate roşu.
- Şa gri/negru.
- Protecţii mari pentru mâini, cu spoiler superior mărit.
Varianta „Style 2”, în culoarea negru Storm metalizat, accentuează caracteul puternic şi masculin al noului F 800 GS.
- Culoare negru Storm metalizat.
- Cadru gri Agat metalizat mat.
- Arc suspensie spate alb.
- Protecţii mari pentru mâini, cu spoiler superior mărit.
În varianta de bază, culoarea albastru Racing metalizat, noul F 800 GS are un stil proaspăt şi dinamic.
- Culoare albastru Racing metalizat mat.
- Cadru gri Agat metalizat mat.
- Arc suspensie spate alb.
- Şa gri/negru.
În cazul ambelor modele, puterea este asigurată de consacratul motor cu 2 cilindri în linie, răcit cu lichid, cu 4 supape pe cilindru şi o capacitate de 798 cmc, injecţie de benzină şi cutie de viteze cu 6 trepte. Asigură un răspuns la accelerare impresionant, o putere remarcabilă şi un nivel foarte scăzut al consumului de combustibil.
Pe F 700 GS are o putere de 55 kW (75 CP) la 7.300 rpm şi un cuplu maxim de 77 Nm la 5.300 rpm. Pe F 800 GS, puterea maximă de 64 kW (85 CP) este disponibilă la 7.500 rpm şi cuplul maxim este de 83 Nm la 5.750 rpm.
Conform principiului „Safety 360°”, noile F 700 GS şi F 800 GS beneficiază de sistemul BMW Motorrad ABS în echiparea standard. Alte elemente legate de siguranţă, Controlul Automat al Stabilităţii ASC şi Suspensiile Reglabile Electronic ESA, sunt disponibile opţional.
Ca şi înainte, noul F 800 GS combină abilităţile pentru pilotaj pe asfalt şi touring cu aptitudinile excelente în off-road, în timp ce noul F 700 GS este destinat mai mult motocicliştilor care nu au nevoie de acelaşi potenşial ridicat în off-road.