in competitia cititorilor revistei MOTORRAD, “Motocicleta Anului 2015”
Stuttgart. BMW Motorrad a obţinut rezultate uimitoare în cea de-a 17-a ediţie a competiţiei “Motocicleta Anului”, organizată de revista MOTORRAD, cu victorii la categoriile “Tourer/Sports Tourer”, “Sport”, “Enduro” şi “Clasice Moderne”. Alături de aceste premii, BMW Motorrad a mai obţinut trei locuri doi şi trei locuri trei.
Ceremonia de premiere a avut loc pe 3 martie 2015, în Stuttgart. 48,118 cititori ai revistei MOTORRAD au luat parte la cea de-a 17-a ediţie a competiţiei “Motocicleta Anului”, în 2015. Aceasta este creditată drept cea mai importantă competiţie de gen din Europa. Peste jumătate de milion de cititori au participat la aceasta competiţie din 1999 până astăzi.
“Germania este cea mai importantă piaţă pentru BMW Motorrad. Urmărim constant evoluţia BMW Motorrad în pieţele importante, pentru că de acolo poate veni trendul. Faptul că am câştigat un sondaj atât de important într-o manieră aşa de categorică demonstrează aprecierea de care se bucură gama noastră de modele", a declarat Ionuţ Bâtu, Country Manager BMW Motorrad România & Bulgaria.
La categoria “Tourer/Sports Tourer”, BMW Motorrad a sărbătorit un success dublu. Noul R 1200 RS, un model ce îmbină ciclistica de top, flerul sportiv şi calităţile touring, a câştigat pentru prima dată, obţinând 21,5% din voturi. R 1200 RT, model prezent în gama BMW Motorrad de mai bine de trei decade, a fost al treilea favorit al publicului în această clasă.
La categoria “Sport”, noul BMW S 1000 RR s-a impus cu uşurinţă. Încă o dată, 23,8% din totalul de cititori ai revistei MOTORRAD au apreciat raportul optim între performanţă, siguranţă, asigurată de tehnologii ca Race ABS şi controlul dinamic al tracţiunii DTC, precum şi controlul dinamic al suspensiilor (DDC).
Supremaţia BMW Motorrad în clasa “Enduro/Supermoto” a fost consolidată încă o dată de modelul R 1200 GS, care a reuşit să-şi adjudece 25,3% din voturile acestei clase. Legendarul model enduro, ideal pentru parcurgerea distanţelor lungi, pentru aventuri offroad, dar şi pentru pilotat sportiv pe drumuri asfaltate, s-a impus din nou.
Victoria cu numărul patru a fost adjudecată de R nineT în categoria “Clasice Moderne”. Măiestria echilibrului dintre design-ul classic, opţiunile de personalizare, tehnologia de vârf şi dinamica excelentă a convins 35% dintre votanţi.
“Acest rezultat grozav obţinut de motocicletele noastre mă bucură foarte mult şi cu această ocazie aş vrea să mulţumesc cititorilor revistei MOTORRAD pentru voturile lor şi pentru încrederea în BMW Motorrad. Acest lucru confirmă încă o dată munca depusă pentru dezvoltarea motocicletelor noastre şi acţionează ca un stimulent pentru viitor, ca să putem oferi în continuare cele mai bune motociclete din categoriile lor”, a declarat Stephan Schaller, Directorul General BMW Motorrad, despre rezultatul votului.
În categoria nou-înfiinţată “Crossover”, noul BMW S 1000 XR a ocupat locul doi cu 20,7 procente. Cititorii MOTORRAD au fost impresionaţi de mixul fascinant între dinamică, calităţile de touring accentuate şi design-ul inconfundabil.
În categoria “Naked”, BMW Motorrad a ocupat locul doi cu noul BMW R 1200 R cu motor boxer şi locul trei cu agilul S 1000 RR în patru cilindri.
Alte podiumuri au fost obţinute la categoria “Scuter”, unde modelele C 600 Sport/C 650 GT şi C evolution au obţinut poziţiile doi şi trei pe podium.