Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW, marca auto cu cel mai mare impact la nivel mondial

BMW

Revista Forbes şi compania de cercetare WPP au publicat un studiu comun, în cadrul căruia BMW a fost declarat marca auto cu cel mai mare impact la nivel mondial.

Studiul, aflat deja la a treia ediţie, măsoară impactul pe care mărcile îl au faţă de clienţi, aşa numitul „cultural traction“, relevanţa culturală pe care brandurile o au în lumea consumatorului.

Acesta este definit de patru atribute importante:
– vizionar: mărcile inovative, care deschid noi teritorii şi captează atenţia
– inspiraţional: mărcile cu substanţă, cu o identitate cu care clienţii doresc să se asocieze
– curajos: mărci care evoluează cu încredere şi determinare
– entuziasmant: mărci în ascensiune, care pot să schimbe ierarhii

La studiu au participat peste 62.000 de respondenţi din zece regiuni geografice importante: SUA, China, Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie, Australia, Brazilia, Hong Kong şi Singapore. Top 10 al celor mai relevante branduri este dominat de Google; Apple ocupă locul al doilea, urmat la mică distanţă de Samsung. În clasamentul general, BMW ocupă locul al şaptelea, fiind cea mai bine clasată marcă auto ca viziune şi capacitate de a inspira.

În calitate de lider al studiului, Maggie Taylor a descris astfel secretul succesului care stă în spatele celor zece mărci: "O marcă trebuie condusă şi cultivată astfel încât clienţii să o perceapă ca fiind de actualitate şi relevantă, dar, în acelaşi timp, să rămână fidelă valorilor sale principale".

În contextul acestui studiu, BMW se poziţionează ca cea mai importantă marcă auto. Atât îmbunătăţirea valorii de bază a mărcii – „Joy”, „Plăcerea de a conduce” asigurată prin „EfficientDynamics” -, cât şi consolidarea mărcii principale BMW prin subbrandurile BMW M şi BMW i reprezintă factori importanţi de succes. În acest context foarte importantă este clasarea pe locul al treilea în percepţia ca brand inovativ, imediat după Apple şi Google.

Clasamentul complet al studiului

1. Google

2. Apple

3. Samsung

4. IKEA

5. Microsoft

6. Sony

7. BMW

8. Audi

9. Coca-Cola

10. eBay

Bucuresti, 27.03.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.