Utilizatorii pot accesa articole actualizate cu regularitate despre tendinţe în design, destinaţii de călătorie, diversitatea vieţii moderne şi conţinut exclusiv din universul BMW.
Acum, BMW Magazine este publicată la nivel mondial în format digital. Aplicaţia poate fi descărcată ca versiune pentru tabletă şi smartphone (Android şi iOS) sau poate fi utilizată pe orice platformă printr-un web browser.
Aplicaţia este gestionată central, iar designul îi permite să se adapteze la orice format. Conţinutul editorial şi exclusiv – reportaje, galerii foto şi videoclipuri – este actualizat la intervale regulate. Aceste actualizări continue ale conţinutului au loc în plan secundar, fără a fi observate de utilizatori.
Informaţia continuă şi extinde experienţa din formatul tipărit: fotografii de rezoluţie mare sau poveşti detaliate despre personalităţi care au legătură cu marca BMW sau informaţii despre modelele noi. Mai mult, videoclipurile exclusive completează vizual conţinutul editorial şi-l aduc la viaţă. Accentul este pus pe poveştile despre oamenii care ne-au schimbat vieţile prin ideile lor vizionare.
BMW Magazine Digital este disponibil în limbile engleză, germană, spaniolă şi franceză. Unele ţări, cum ar fi Germania, Spania, Franţa şi Marea Britanie, au versiuni cu conţinut local suplimentar.
BMW Magazine Digital este creat sub coordonarea editorului Hendrik Lakeberg şi a directorului de creaţie Dirk Linke şi este publicat de HOFFMANN UND CAMPE Corporate Publishing.
Ediţia tipărită BMW Magazine este revista internaţională BMW AG dedicată clienţilor şi este publicată din 1989, cu apariţie bianuală – în martie şi septembrie – sub îndrumarea editorului Adriano Sack. Revista lifestyle de 100 de pagini este publicată pe mapamond în 24 de limbi. În cele aproximativ 100 de ţări, publicaţia are un tiraj de trei milioane de exemplare.
Aplicaţie BMW Magazine pentru Android: //bit.ly/1lhaV1e
Aplicaţie BMW Magazine pentru iOS: //bit.ly/1uu7GJs
Versiune desktop: //bit.ly/1hJn78n
Homepage BMW: //bit.ly/1CNqaJOO.