Bucureşti/München. Alături de dezvoltarea continuă a gamei Seria 8 standard, inginerii de la BMW M lucrează asiduu şi la modelul M. Un prototip iniţial complet camuflat al viitorului BMW M8 va fi prezentat într-o sesiune de condus în cadrul programului de susţinere a cursei de 24 de ore de la Nürburgring. Caracteristicile M clasice, precum prizele de aer largi, frânele modificate şi evacuarea sport cu patru ţevi de eşapament, fac trimitere la puterea şi potenţialul dinamic ale automobilului, semnificativ crescute, şi măresc apetitul pentru experienţa condusului foarte intensă din punct de vedere emoţional.
“Crearea şi dezvoltarea versiunii standard BMW Seria 8 şi a modelului M se derulează în paralel”, explică Frank van Meel, preşedinte al diviziei BMW M. “Viitorul BMW M8 se va baza pe genele Seria 8 şi îşi va mări ADN-ul prin plusul de calităţi pe circuit şi doza foarte generoasă de dinamică, precizie şi agilitate. Totul se transformă într-o experienţă a condusului care poartă amprentele BMW M familiare şi îndeplineşte cele mai exigente cerinţe ale clienţilor noştri.”
De asemenea, se desfăşoară şi dezvoltarea unui model pentru curse – BMW M8 GTE – destinat revenirii BMW Motorsport la Le Mans: “Programul de dezvoltare al BMW M8 GTE pentru revenirea noastră la Le Mans este la turaţie maximă”, spune directorul BMW Motorsport, Jens Marquardt. “Dezvoltarea unei noi maşini de curse este întotdeauna interesantă şi, în cazul BMW M8 GTE, aşteptarea este mult mai mare. Nu putem dezvălui încă nici o imagine, dar vă pot promite că BMW M8 GTE va arăta spectaculos. Cea dintâi apariţie pe circuit este planificată pentru prima jumătate a acestui an şi privim cu încredere spre debutul competiţional al maşinii în cursa de 24 de ore de la Daytona, la finalul lunii ianuarie 2018.”