BMW Group îşi anunţă rolul de partener auto exclusiv la nivel mondial pentru următoarea producţie a Paramount Pictures şi Skydance Media. Un nou film al legendarei francize “Mission: Impossible – Fallout” va fi lansat în cinematografele de pe mapamond la 27 iulie. BMW este partener al seriei emblematice încă din 2011, iar BMW furnizează o gamă de automobile şi motociclete pentru următorul film, precum colaborări de marketing la nivel global pentru a susţine lansarea.
Noul film îi găseşte pe Ethan Hunt (Tom Cruise) şi echipa sa IMF (Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames) alături de câţiva aliaţi obişnuiţi (Rebecca Ferguson, Michelle Monaghan) într-o cursă contracronometru după o misiune eşuată. Henry Cavill, Angela Bassett şi Vanessa Kirby se alătură distribuţiei dinamice, în timp ce cineastul Christopher McQuarrie revine în scaunul regizoral.
Echipa de agenţi este întărită de noul BMW M5 şi de o serie de alte modele BMW, inclusiv BMW Seria 5 Sedan din 1986, BMW Seria 7 Sedan şi BMW R nineT Scrambler.
Beneficiind şi de o serie de accesorii BMW M Performance, precum grila neagră a radiatorului şi capacele din fibră de carbon ale oglinzilor retrovizoare, BMW M5 are o apariţie impresionantă în film. Datorită puternicului motor V8 de 4,4 litri cu tehnologie TwinPower Turbo, care dezvoltă 441 kW/600 CP, şi noii tracţiuni integrale M xDrive de înaltă performanţă, BMW M5 oferă siguranţa că Ethan Hunt, interpretat de Cruise, beneficiază întotdeauna de cea mai bună posibil tracţiune şi dinamică superioară pentru a fi mereu înaintea inamicilor.
BMW R nineT Scrambler poate fi văzut în scene principale, efectuând manevre îndrăzneţe la viteză mare într-o urmărire nebună prin Paris. Un BMW Seria 5 Sedan din 1986, are o apariţie importantă într-o scenă spectaculoasă.
Trailerul lansat de Paramount Pictures oferă un aperitiv a ceea ce va urma:
Trailer – Paramount Pictures:
În cadrul colaborării cu Paramount Pictures, campania globală de marketing a BMW – “Mission to Thrill” – va promova şi va susţine lansarea lungmetrajului şi include spoturi TV cobranduite ce evidenţiază diferitele modele, reclame în print, dar şi digitale pe site-urile BMW, precum şi pe alte canale importante, activări ale dealerilor şi multe altele.
“BMW and «Mission: Impossible» se potrivesc perfect. Suntem mândri de parteneriatul de lungă durată cu Paramount Pictures şi că automobilele şi motocicletele noastre puternice au putut îmbunătăţi încă o dată această serie emblematică de filme. Pentru urmăririle palpitante, ai nevoie de automobile cu dinamică şi manevrabilitate impresionante”, a declarat Uwe Dreher, director de comunicare de brand BMW, BMW M, BMW i. “Acestea oferă scena ideală pentru cel mai dinamic atlet business al nostru: BMW M5.”
“Suntem încântaţi să avem din nou BMW ca partener în «Mission: Impossible Fallout»”, a declarat Irene Trachtenberg, vicepreşedinte executiv pentru parteneriate de marketing global la Paramount Pictures. “Parteneriatul nostru cu BMW oferă o platformă globală pentru ca Mission: Impossible să ajungă la cinefilii din lumea întreagă şi unească pasiunea noastră reciprocă pentru inovaţie tehnologică, acţiune cu cifră octanică ridicată şi poveşti convingătoare.”
Parteneriatul “Mission: Impossible” dintre BMW şi Paramount Pictures, care datează din 2011, a oferit deja cinefililor numeroase momente spectaculoase. Marca BMW a fost integrată în mod semnificativ în poveştile fiecărui film, prezentând tehnologii de avangardă şi viziuni care au ajutat agenţii IMF să-şi încheie misiunile cu succes.
Conceptul BMW i Vision Dynamics, care a fost o avanpremieră a revoluţionarului automobil sport plug-in hybrid BMW i8, şi tehnologii precum Head-Up Display şi detectarea pietonilor în mod activ şi-au făcut debutul în “Mission: Impossible – Ghost Protocol” din 2011. În 2015, acesta a fost urmat de “Mission: Impossible – Rogue Nation”, în care BMW M3 a reuşit una dintre cele mai spectaculoase cascadorii de condus cu spatele din istoria filmului. Automobilul din film a oferit încă o dată o primă impresie a tehnologiei din viitor, prin funcţia de deblocare prin amprentă, în timp ce pasionaţii de motociclete îşi amintesc cu drag de urmărirea în mare viteză în care Ethan Hunt pilotează BMW Motorrad S 1000 RR prin munţii de lângă Marrakech.
Despre Paramount Pictures Corporation
Paramount Pictures Corporation (PPC), producător şi distribuitor global de divertisment filmat, este o divizie a Viacom (NASDAQ: VIAB, VIA), o companie importantă de conţinut cu mărci proeminente şi respectate de film, televiziune şi divertisment digital. Paramount controlează o colecţie formată din unele dintre cele mai puternice mărci din divertismentul filmat, printre care Paramount Pictures, Paramount Animation, Paramount Television, Paramount Vantage, Paramount Classics, Insurge Pictures, MTV Films şi Nickelodeon Movies. De asemenea, activitatea PPC include şi Paramount Home Media Distribution, Paramount Pictures International, Paramount Licensing Inc. şi Paramount Studio Group.
Despre Skydance Media
Skydance este o companie media diversificată, fondată de David Ellison în 2010 pentru a crea divertisment de înaltă calitate la nivel de eveniment pentru audienţe globale. Compania aduce la viaţă poveşti din lumi imersive prin lungmetraje, televiziune şi platforme interactive. Printre lungmetrajele sale se numără Annihilation, LIFE, Jack Reacher: Never Go Back, Star Trek Beyond, Mission: Impossible – Rogue Nation, Terminator Genisys, World War Z, Star Trek Into Darkness, G.I. Joe: Retaliation, Jack Reacher, Mission: Impossible – Ghost Protocol şi True Grit. Următorul lungmetraj al Skydance ce va fi lansat este Mission: Impossible – Fallout, la 27 iulie 2018. În 2017, Skydance a format o divizie de animaţie pentru a dezvolta şi a produce o serie de lungmetraje şi seriale de televiziune high-end în parteneriat cu Ilion Animation Studios din Spania. Skydance Television s-a lansat în 2013. Portofoliul său actual include Grace and Frankie (nominalizat la Emmy) pe Netflix, Altered Carbon pe Netflix, Jack Ryan pe Amazon, Condor pe AT&T Audience Network şi Dietland pe AMC. Skydance Interactive s-a lansat în 2016 pentru a crea şi a publica experienţe de realitate virtuală şi jocuri video originale şi bazate pe IP. Skydance Interactive a lansat recent primul său titlu original – Archangel, un joc de vânătoare în realitate virtuală bazat pe poveste.