Ca parte importantă a strategiei de dezvoltare, submarca BMW i, un adevărat incubator de inovaţie, continuă să stabilească repere importante în dezvoltarea durabilă şi să ofere modele pentru companie şi industrie. Campanie de comunicare complexă aniversează şi marchează reperele stabilite de BMW i.
Bucureşti/München. Un adevărat pionier în domeniul mobilităţii durabile îşi sărbătoreşte o aniversare importantă. Brandul BMW i a fost lansat acum 10 ani cu litera „i” simbolizând angajamentul pentru inovaţie al comapaniei. Lansarea oficială a aniversării a avut loc duminică, 21 februarie 2021.
Un comunicat amplu despre filozofia BMW i în anul lansării găsiţi aici: https://press.bmwgroup.com/7TAUm.
O retrospectivă a principalelor repere ale primului deceniu de BMW i sunt disponibile la bmw.com/en/innovation/bmw-i-10-year-anniversary.html: de la naşterea mărcii în 2011 până la BMW iX care va fi lansat în curând. Cea de-a zecea aniversare a mărcii BMW i va fi şi punctul central al unei ample campanii de informare pe celelalte canale social media ale BMW Group, care va continua până la Salonul Internaţional Auto (IAA) 2021.
BMW i reprezintă o platformă care oferă baza transformării mobilităţii individuale şi joacă un rol central în cadrul BMW Group vector de inovaţie pentru întreaga companie. Subbrandul BMW i este caracterizat de o abordare holistică a dezvoltării durabile. Progresul actual în domeniile viitoare ale D-ACES (Design, Autonom, Conectat, Electrificat şi Servicii/Shared) este strâns legat de BMW i.
Cât de puternic influenţează rolul BMW i ca pionier al mobilităţii vizionare asupra dezvoltării automobilelor BMW Group este deosebit de evident în anul aniversar. Producţia BMW iX va începe în doar câteva luni. Modelul full electric BMW i este un nou avanpost tehnologic al BMW Group în domeniile designului, condusului autonom, conectivităţii, mobilităţii electrice şi serviciilor digitale. Peste doar câteva luni, acesta va fi urmat de premiera mondială a BMW i4 care, pentru prima dată pentru marcă, transferă plăcerea condusului full electric către segmentul de bază al mărcii, clasa medie premium sportivă.
Ambele modele ce vor fi lansate dispun, la fel ca BMW iX3, de a cincea generaţie a tehnologiei BMW eDrive. Acest lucru stabileşte o serie de repere importante prin eficienţa remarcabile a sistemul de propulsie electric şi a autonomiei mari realizate prin tehnologia de ultimă generaţie a celulelor de baterie. De asemenea, principiul de proiectare al motorului sincron AC, care face posibilă renunţarea la pământuri rare, arată modul în care dezvoltarea sustenabilă a devenit obiectivul central de dezvoltare al BMW Group, care merge mult dincolo de condusul fără emisii locale. În plus, utilizarea materiilor prime obţinute în conformitate cu standarde stricte de mediu şi sociale, o proporţie foarte mare de materiale reciclate şi utilizarea energiei electrice generată 100% din surse regenerabile în producţia modelului contribuie la caracterul de avangardă al BMW iX.
BMW i şi cea de-a cincea generaţie BMW eDrive sunt elementele de bază în dezvoltarea filozofiei „The Power of Choice” a mărcii. În viitor, pe aceeaşi arhitectură, în aceeaşi linie de fabricaţie se vor putea fabrica modele cu toate sistemele de propulsie: convenţional, mild hybrid, plug-in hybrid şi electric. Primul exemplu în acest sens este BMW X3, susţinut de nou lansatul BMW iX3.
Mobilitatea electrică va câştiga importanţă în viitor şi va deveni un motor semnificativ pentru o creştere durabilă. Obiectivul BMW Group este de a oferi 25 de modele electrificate până în 2023. În plus, planul este de a avea peste şapte milioane de automobile electrificate pe şoselele din întreaga lume până în 2030, dintre care două treimi vor fi electrificate (electrice şi plug-in hybrid). Ca parte a ofensivei de modele pe care BMW Group o urmăreşte în mod constant, următoarea generaţie a sedanului de lux BMW Seria 7 – de exemplu – va fi oferită într-o variantă electrică. Ulterior, modelele de mare volum BMW Seria 5 şi BMW X1 vor fi lansate şi ele cu în versiune electrică.