Experienţa cinematografică evoluează în funcţiie de deciziile pe care le iau spectatorii
Bucureşti/München. Pasionaţii de filme care vor să se regăsească în postura de a oferi idei şi sfaturi personajelor de pe marele ecran vor adora “Late Shift” – un thriller interactiv care permite publicului să influenţeze acţiunea eroilor prin intermediul unei aplicaţii.
Datorită numeroaselor colaborări cu industria filmului, BMW Group a devenit un partener important pentru proiectele din businessul global de entertainment. Într-unul din cele mai importante proiecte recente, o serie de automobile BMW şi motocicleta BMW S 1000 RR au fost staruri în blockbusterul “Mission: Impossible – Rogue Nation”. Constant, produsele BMW Group sunt prezent atât în producţii internaţionale mari, dar şi în proiecte de avangardă, precum “Late Shift”. BMW Group a susţinut, încă de la început, această producţie ambiţioasă printr-un parteneriat curajos. Filmul unic este disponibil de astăzi în Apple App Store şi poate fi vizionat în anumite cinematografe din Elveţia şi Marea Britanie.
Protagonistul Matt trebuie să ia o decizie: după ce a fost obligat să ia parte la un raid ratat asupra unei faimoase case de licitaţii din Londra, el se trezeşte urmărit de agenţii de securitate. Pe scări, el se opreşte pentru a se gândi – ar trebui să fugă pe scări în sus sau în jos? O decizie pe care spectatorul o poate lua pentru el. Prin utilizarea aplicaţiei preinstalate, spectatorul decide în ce direcţie ar trebui să o ia Matt. Acest lucru se întâmplă în timp real, astfel că decizia trebuie luată în câteva secunde, în timp ce Matt reflectă pe ecran.
Fiecare decizie schimbă scenariul “Late Shift”. Cu şapte finalul alternative şi peste 180 de variante, povestea este diferită de fiecare dată. Compania elveţiană de producţie “CtrlMovie” a creat peste patru ore de material video şi, în funcţie de alegerea făcută, filmul durează între 60 şi 90 de minute. Întreaga filmare s-a realizat la Londra. Acest format inovator este unic la nivel mondial şi reprezintă un pionierat în lumea cinematografiei.
BMW Group a furnizat o serie de automobile pentru filmările de la Londra, precum şi vehicule de producţie. În funcţie de intriga aleasă, Matt conduce fie BMW i8, fie BMW X5 M. BMW Seria 7 şi noul MINI Hatch cu cinci uşi apar şi ele în film. În special revoluţionarul automobil sport hybrid plug-in BMW i8 – cu designul său fascinant – este perfect pentru “Late Shift”, un proiect cu caracter de pionierat. Ambele deschid un nou drum prin conceptele lor unice. Conform contractului de colaborare, BMW Group va promova implicarea sa prin canalele online şi social media.
“Un concept inovator care ne-a impresionat din primul moment” este modul în care Claudia Müller, director BMW pentru marketing entertainment, descrie proiectul. “Cel mai mult am fost fericiţi pentru că această colaborare va ajuta ca o producţie mică, dar elaborată să se afirme.”
“Late Shift” va fi disponibil din 10 martie 2016 în Apple App Store şi va rula şi la o serie de cinematografe din Elveţia şi Marea Britanie. Coproducţia anglo-elveţiană a fost regizată de Tobias Weber, pe baza unui scenariu scris de Tobias Weber şi Michael R. Johnson – acesta din urmă a fost scenaristul cu care a lucrat regizorul Guy Ritchie la “Sherlock Holmes”.
CtrlMovie
CtrlMovie este o companie start-up fondată în 2014 şi are sediul în Elveţia. Deţine un IP unic, în curs de brevetare, care permite crearea unor filme interactive perfecte, la calitate cinematografică, pentru dispozitive mobile, proiecţii interactive în săli de cinema şi divertisment la domiciliu. CtrlMovie creează filme interactive pe cont propriu şi pune la dispoziţie tehnologia şi serviciile sale pentru terţi producători din industriile divertismentului, publicităţii şi educaţiei. În martie 2016, CtrlMovie lansează primul sa producţie de lungmetraj, «Late Shift».
www.ctrlmovie.com
www.lateshift-movie.com
Facebook: //www.facebook.com/lateshiftmovie
Twitter: //twitter.com/lateshift_movie