BMW Group este încântat să colaboreze cu Truong Hai Auto Corporation (THACO) pentru a produce la nivel local automobile BMW în Vietnam, dedicate pentru piaţa locală. Cooperarea va extinde reţeaua de producţie a BMW Group pentru automobile din Asia, care acum include fabricile BMW Group din India şi Thailanda, fabrici de joint-venture din China şi fabricile partenere în sistem de producţie CKD din Malaiezia, Indonezia, iar acum şi Vietnam.
“Acesta este un reper majoră pentru BMW Group în regiunea Asia-Pacific, deoarece căutăm să ne consolidăm amprenta geografică în regiune”, a declarat Michael Nikolaides, vicepreşedinte executiv BMW Group pentru managementul reţelei de producţie şi a lanţului de aprovizionare. “Prin această decizie, BMW Group îşi aplică din nou principiul strategic «producţia urmează piaţa»”. BMW Group depune eforturi pentru o creştere echilibrată pe toate pieţele şi continentele. Economiile emergente cu creştere rapidă joacă un rol central aici.
“Au trecut aproape cinci ani de când am relansat marca BMW în Vietnam şi am cooptat THACO drept importator oficial al automobilelor BMW pe piaţă. Am dezvoltat o relaţie puternică cu echipa THACO în acest timp, iar experienţa şi angajamentul lor pentru creşterea mărcii sunt evidente”, a declarat Lars Nielsen, director general al BMW Group Asia.
“Există un potenţial de creştere pe termen lung pe piaţa din Vietnam şi suntem încântaţi să facem acest pas următor împreună cu THACO pentru a produce pe plan local unele dintre cele mai populare modele ale noastre – inclusiv BMW Seria 3, BMW Seria 5, BMW X3 şi BMW X5. De asemenea, suntem dornici să aducem clienţilor noştri din Vietnam tot ce este mai bun de la BMW, produs cu mândrie în inima ţării.”
“THACO are peste 20 de ani de experienţă în industria auto, producând şi comercializând orice, de la automobile până la camioane THACO şi o varietate de mărci globale”, a declarat Trần Bá Dương, preşedintele THACO. “Suntem încântaţi şi onoraţi să avem oportunitatea de a include acum automobilele BMW ca parte a afacerii noastre de producţie din Chu Lai, în provincia Quang Nam, şi ne angajăm să oferim automobile de înaltă calitate pe care clienţii BMW le aşteaptă de la brand.”
Reţeaua de producţie a BMW Group însumează peste 30 de locaţii în întreaga lume. Acestea cuprind uzinele BMW Group, precum şi fabrici de automobile şi o uzină de sisteme de propulsie a joint-venture-ului BMW Brilliance Automotive din China. Există, de asemenea, fabrici partenere şi producţie externalizată către parteneri. Procesele şi structurile standardizate din sistemul de producţie asigură o calitate premium constantă şi permit un grad ridicat de personalizare a produselor BMW Group. Aceleaşi standarde de calitate, siguranţă şi dezvoltare durabilă se aplică pentru toate fabricile din întreaga reţea globală de producţie a BMW Group. Dezvoltarea durabilă este unul dintre aspectele-cheie în producţia BMW Group.
BMW Group Asia şi-a început activitatea în 1985 şi are biroul regional în Singapore, care supraveghează 14 pieţe din Asia de Est pentru mărcile BMW şi MINI. Pieţele includ Singapore, Vietnam, Filipine, Indonezia, Brunei, Bangladesh, Sri Lanka, Nepal, Tahiti, Guam, Noua Caledonie, Laos, Cambodgia şi Myanmar. Joacă rolul unui incubator de afaceri pentru pieţele importatoare şi introduce produse şi tehnologie care răspund cel mai bine nevoilor clienţilor din această parte a lumii.
Reţeaua de producţie BMW Group
Timp de decenii, BMW Group s-a poziţionat ca un etalon în ceea ce priveşte tehnologia de producţie şi excelenţa operaţională în producţia de automobile. BMW iFACTORY. AGILĂ. VERDE. DIGITALĂ. reprezintă ţinta strategică a reţelei globale de producţie. Oferă răspunsuri la provocările transformării către mobilitatea electrică şi adoptă o abordare globală.
AGILĂ reprezintă eficienţă, precizie, flexibilitate maximă şi capacitate remarcabilă de integrare. VERDE include utilizarea tehnologiilor de ultimă generaţie pentru a stabili o producţie cu un consum minim de resurse. DIGITALĂ se concentrează pe ştiinţa datelor, inteligenţa artificială, precum şi planificarea şi dezvoltarea virtuală. Producţia BMW Group aduce astfel o contribuţie decisivă la rentabilitatea companiei.