Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group realizeaza inca o data bilant trimestrial pozitiv

BMW

Profit brut pentru trimestrul al treilea: 126 milioane Euro.

Reithofer: obiectivul grupului este de a încheia pe profit anul 2009.

În ciuda climatului economic ce continuă să fie dificil, BMW Group a reuşit să înregistreze din nou un bilanţ financiar pozitiv în cel de-al treilea trimestru al anului 2009. "Măsurile pe care le-am pus în aplicare pentru sporirea eficienţei şi pentru reducerea costurilor au avut efectul scontat", a declarat Norbert Reithofer, preşedinte al Consiliului Director BMW AG, în cursul zilei de marţi, la München. În consecinţă, pentru anul 2009 se aşteaptă un rezultat pozitiv: "Avem obiectivul de a înregistra un bilanţ pozitiv la nivelul întregului grup pentru actualul an financiar", a continuat Reithofer. Această previziune este făcută pe baza unor premise că economia mondială şi condiţiile de pe piaţa auto nu se vor înrăutăţi până la finalul anului.

Veniturile pentru trimestrul al treilea au scăzut la un nivel de 11 759 milioane Euro (trimestrul al treilea 2008: 12 588 milioane Euro). BMW Group a raportat un profit înainte de rezultatele financiare (EBIT) de 55 milioane Euro (trimestrul al treilea 2008: 387 milioane Euro) şi un profit brut de 126 milioane Euro (trimestrul al treilea 2008: 279 milioane Euro).

Veniturile pentru primele nouă luni ale acestui an au scăzut la 36,239 milioane Euro (primele nouă luni din 2008: 40 425 milioane Euro). EBIT a urcat la un nivel de 169 milioane Euro (primele nouă luni din 2008: 1 639 milioane euro), iar profitul brut la 79 milioane Euro (primele nouă luni din 2008: 1,522 milioane euro). Profitul după plata taxelor a fost de 47 milioane Euro (primele nouă luni din 2008: 1,292 miliarde Euro).

BMW Group a continuat să beneficieze de pe urma modului cum a reacţionat rapid la criza economică şi financiară prin implementarea mai multor măsuri încă din primele faze ale acestui fenomen. În consecinţă, BMW Group a fost capabil să-ţi îmbunătăţească structurile de cost de-a lungul întregului an. O întreagă gamă de măsuri de îmbunătăţire a eficienţei au fost implementate într-un ritm susţinut, atât pe parte de costuri cât şi de venituri, pentru a contracara impactul condiţiilor vitrege de pe piaţă.

Descreştere estimată de 10 până la 15% a volumului de vânzări pentru întregul an 2009

Ca urmare a creşterii volumului de vânzări din luna septembrie 2009, BMW Group ar putea înregistra un trend ascendent în ultimele luni ale acestui an. Acesta va fi posibil şi datorită apariţiei noilor modele BMW X1 şi Seria 5 Gran Turismo ce au fost adăugate, la finalul lunii octombrie, gamei deja existente, şi care au creat un interes deosebit în rândul clienţilor. Per total, se estimează o scădere a volumului de vânzări între 10% şi 15%. "Este încă mult prea devreme pentru a considera că totul este în regulă pe pieţele auto din lumea întreagă", a menţionat Reithofer.

"Ne aşteptăm ca pieţele să înregistreze o recuperare treptată de-a lungul anului viitor", a mai declarat Reithofer. Modelele BMW X1 şi BMW Seria 5 Gran Turismo ar trebui să ofere un moment prielnic pentru aceasta. Această tendinţă va fi alimentată în intervalul 2010-2012 pentru că noi versiuni ale modelele cu vânzări mari vor fi lansate pe piaţă. Obiectivul pentru anul 2012 în segmentul automobilelor este de a atinge un profit din vânzări (EBIT) între 8% şi 10% şi un profit al capitalului angajat (RoCE) de peste 26%.

Economia slabă a influenţat vânzările de automobile

Rata de scădere a vânzărilor s-a încetinit în cel de-al treilea trimestru comparativ cu precedentele trei luni. Numărul total de automobile pe care mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce le-au livrat clienţilor în perioada dintre lunile iulie şi septembrie a scăzut cu 7,2%, la un volum de 324.100 unităţi (trimestrul al treilea 2008: 349.098 unităţi). Vânzările modelelor BMW s-au redus cu 9,2% la 263.864 unităţi (trimestrul al treilea 2008: 290.661 unităţi). Numărul de automobile MINI vândute a crescut cu 3,4%, la 60.104 unităţi (trimestrul al treilea 2008: 58.105 unităţi). Un total de 132 automobile ale mărcii Rolls-Royce au fost vândute în trimestrul al treilea al anului 2009 (trimestrul al treilea 2008: 332 unităţi / -60,2%).

939.554 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce au fost livrate clienţilor de la începutul anului până în luna septembrie (primele nouă luni din 2008: 1.113.972 unităţi / -15,7%). Vânzările mărcii BMW au scăzut cu 16,2%, la 777.455 unităţi (primele nouă luni din 2008: 928.230 unităţi). Numărul de automobile MINI comercializate a fost mai mic cu 12,6%, adică 161.638 unităţi (primele nouă luni din 2008: 184.915 unităţi). 461 de automobile Rolls-Royce au fost vândute în toată această perioadă (primele nouă luni din 2008: 827 unităţi / -44,3%).

Bucuresti, 04.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.