Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group partner of the international art and antique fair TEFAF. Official VIP shuttle fleet

Bucureşti/Maastricht. A 29-a ediţie a TEFAF Maastricht, unul dintre cele mai importante târguri de artă şi antichităţi din întreaga lume, are loc în perioada 11-20 martie 2016. Ca şi în anii anteriori, BMW Group va fi partener principal al acestui eveniment.

În cadrul acestui parteneriat, BMW Group va furniza 25 de automobile BMW Seria 7 pentru flota VIP shuttle oficială, care va îi va transporta pe oaspeţii de onoare ai tîrgului.

Suplimentar, BMW Group va găzdui alte două evenimente concepute pentru invitaţii VIP. În cadrul acestor seminarii de artă, renumiţii specialişti în artă Jeanette ten Cate (director al Art’s Club) şi Saskia Bak (director al Muzeului Arnhem) vor susţine prelegeri despre achiziţionarea operelor de artă şi influenţa TEFAF asupra muzeelor olandeze.


“În fiecare an, TEFAF continuă să demonstreze relaţia unică pe care o are cu colecţionarii, angajaţii muzeelor şi pasionaţii de artă din întreaga lume. Este fantastic să fim, o dată în plus, parte a acestui târg de artă multifaţetat”, a declarat Neil Fiorentinos, director general BMW Group Olanda.

275 de galerii renumite din 20 de ţări contribuie pentru ca TEFAF să fie o expoziţie a celor mai importante lucrări artistice de pe piaţă. Din 2001, TEFAF a fost un partener al BMW Group, care susţine numeroase alte târguri de artă la nivel mondial, inclusiv Art Basel, Art Basel Miami Beach, Art Basel Hong Kong, Frieze London, Frieze New York, Paris Photo, dar şi iniţiative precum Gallery Weekend Berlin. BMW Group susţine în continuare cooperări pe termen lung cu instituţii culturale şi artişti de pe mapamond pentru susţinerea unor proiecte precum BMW Tate Live, Preis der Nationalgalerie für junge Kunst (Premiul Galeriei Naţionale pentru Artă tânără) şi BMW Art Cars.

Pentru mai multe informaţii despre TEFAF, vă rugăm să accesaţi: www.tefaf.com.

Despre angajamentul cultural BMW

De peste 40 de ani, BMW Group a iniţiat şi s-a implicat în peste 100 de proiecte culturale la nivel mondial. Compania pune accentul principal pe implicarea de durată în arta modernă şi contemporană, pe muzica jazz şi cea clasică, precum şi pe arhitectură şi design. În 1972, trei picturi de mari dimensiuni semnate de Gerhard Richter au fost create special pentru a fi expuse în foaierul sediului central BMW Group de la München. De atunci, artişti precum Andy Warhol, Roy Lichtenstein, Olafur Eliasson, Jeff Koons, Zubin Metha, Daniel Barenboim şi Anna Netrebko au cooperat cu BMW. În plus, compania a colaborat cu arhitecţi renumiţi precum Karl Schwanzer, Zaha Hadid şi Coop Himmelb(l)au, care au realizat designul principalelor clădiri centrale sau uzine. În 2011, BMW Guggenheim Lab, o iniţiativă globală a Fundaţiei Solomon R. Guggenheim, Muzeului Guggenheim şi BMW Group, a avut premiera mondială la New York. Compania garantează libertatea absolută de creaţie în toate activităţile culturale în care este implicată – acest aspect este esenţial pentru lucrări revoluţionare, ca şi pentru inovaţiile importante într-o afacere de succes.

În România, BMW a consolidat parteneriate de tradiţie cu Festivalul de muzică de cameră SoNoRo, Les Films de Cannes à Bucarest, Festivalul Dakino sau Anonimul, precum şi Bienala de Gravură Experimentală. La nivel naţional, partenerii BMW susţin o gamă largă de proiecte culturale, aşa cum este Festivalul de Teatru de la Sibiu.

Mai multe informaţii: www.bmwgroup.com/culture şi www.bmwgroup.com/culture/overview.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.