Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group obţine cele mai bune vânzări din istorie pentru februarie

· Creşterea lunară a vânzărilor a fost de 7,9%, la un total de 163.965 de unităţi la nivel mondial
· Vânzările pentru acest an totalizează 316.846 de automobile, o creştere de 7,7%
· Livrările BMW pentru acest an au crescut cu 8,3%, la 277.304 unităţi vândute
· Vânzările MINI din acest an totalizează 39.237 de automobile, o creştere de 4,1%
· În România, compania a înregistrat o creştere pentru primlele două luni de +50% pentru BMW şi MINI +20% pentru MINI
· Vânzările din acest an în Europa sunt mai mari cu 11,4%; Asia creşte cu 12,1%
· BMW Motorrad a livrat 17.323 de unităţi în acest an, un salt de 12,1%

Bucureşti/München. În anul său centenar, BMW Group continuă să-şi extindă vânzările la nivel global. Februarie a adus un nou număr-record de livrări către clienţi, astfel că un total de 163.965 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce au ajuns la clienţii din lumea întreagă, o creştere de 7,9% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. În cursul acestui an, 316.846 de unităţi au fost vândute, un salt de 7,7% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

“Cum tocmai am început evenimentele centenare, sunt încântat că vânzările noastre continuă să crească într-un ritm sustenabil”, a declarat Dr. Ian Robertson, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW. “Aşa cum ne aşteptam, observăm câteva situaţii favorabile în unele pieţe, în timp ce pe altele se înregistrează condiţii neprielnice. Cu toate acestea, prin modelele noi inovatoare, rămânem optimişti că vom continua să obţinem o creştere constantă a vânzărilor pe măsură ce anul va progresa”, a adăugat el.


În primele două luni ale anului 2016, vânzările automobilelor mărcii BMW au crescut cu 8,3%, la un total de 277.304 unităţi la nivel mondial. Multe modele au înregistrat creşteri ale vânzărilor în primele două luni ale anului. Un total de 24.621 de modele BMW Seria 1 au fost livrate, o creştere de 14,3% în comparaţie cu primele două luni ale anului trecut. Un total de 24.014 modele BMW Seria 2 au fost vândute până acum în acest an, Seria 2 Active Tourer acoperind 10.699 de automobile din aceste vânzări, iar Seria 2 Gran Tourer 6.698 de unităţi. Vânzările din acest an ale noului BMW Seria 7 totalizează 6.506 unităţi, o creştere de 21,6% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Familia BMW X continuă să fie un vector important pentru vânzări: livrările BMW X1 au crescut cu 59,6% (28.882 de unităţi), vânzările BMW X3 au crescut cu 16,8% (22.694 de unităţi), iar BMW X6 a avut livrări mai mari cu 20,3% (6.869 de unităţi).

Un total de 2.871 de automobile BMW i au fost livrate clienţilor din lumea întreagă pe parcursul acestui an. De la lansarea sub-brandului la finalul anului 2013, peste 50.000 de automobile BMW i inovatoare au fost vândute.

Vânzările MINI au crescut cu 4,1% în primele două luni ale anului, cu un total de 39.237 de automobile livrate clienţilor în lume. Un vector semnificativ de creştere a fost MINI Hatch cu cinci uşi: cu un total de 11.606 unităţi comercializate, vânzările au crescut cu 29,5% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Până acum, în acest an, recent lansatul MINI Clubman a fost livrat unui număr de 5.603 clienţi din lumea întreagă.

Vânzările în Europa continuă să crească puternic, cu livrări de automobile BMW şi MINI care au totalizat, în primele două luni, 134.140 de unităţi, o creştere de 11,4% în comparaţie cu anul anterior. Aproape toate pieţele au obţinut creşteri ale vânzărilor, salturi de peste 10 procente fiind înregistrate în numeroase pieţe, printre care Italia (12.522 / +12,4%), Franţa (12.172 / +13,3%) şi Spania (8.949 / +22,5%).

În România, compania a înregistrat o creştere pentru primlele două luni de +50% pentru BMW la 287 unităţi şi MINI +20% pentru MINI la 18 unităţi. Luna februarie a adus un total de 171 modele BMW şi 13 modele MINI. Şi în această lună s-a înregistrat un interes deosebit pentru modele sportive – au fost livrate două modele BMW X6 M, un model BMW M4 Cabriolet şi doua MINI John Cooper Works.

Livrările de automobile BMW şi MINI în Asia au crescut cu 12,1% (113.588 de unităţi) în comparaţie cu primele două luni ale anului trecut. În China continentală, livrările au crescut cu 12,7% (80.215 automobile), vânzările din Japonia au urcat cu 15,0% (9.491 de unităţi), iar livrările din Coreea de Sud eu evoluat cu 13,3% (9.328 de maşini).

În America, vânzările de automobile BMW şi MINI pentru acest an au scăzut cu 6,4%, la un total de 58.174 de unităţi livrate clienţilor. Chiar dacă vânzările au totalizat 46.657 de automobile în SUA, acestea sunt mai mici cu 8,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut – în schimb, livrările din Canada au crescut cu 8,8% (5.191 de unităţi).

BMW Motorrad continuă să obţină creşteri puternice ale vânzărilor, livrările din acest an fiind mai mari cu 12,1%. Pe mapamond, un total de 17.323 de motociclete şi maxiscutere BMW au fost livrate clienţilor până acum în 2016.

Vânzările BMW Group în/până în februarie 2016, pe scurt

 

În februarie 2016

Comparativ cu anul anterior

Până în/inclusiv februarie 2016

Comparativ cu anul anterior

Automobile
BMW Group

163.965

+7,9%

316.846

+7,7%

BMW

143.419

+9,1%

277.304

+8,3%

MINI

20.370

+0,3%

39.237

+4,1%

BMW Motorrad

9.835

+7,0%

17.323

+12,1%

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.