Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group extinde reţeaua de producţie din Europa

Uzina noua BMW in Europa

● Uzină nouă pentru modelele BMW va fi construită în apropiere de Debrecen (Ungaria) ● Investiţii de aproximativ un miliard de euro ● Gamă completă de tipuri de propulsie de pe o singură linie de producţie ● Krüger: “Decizia pentru o uzină nouă reafirmă perspectivele pentru o creştere globală” ●

Bucureşti/München. BMW Group continuă să-ţi extindă reţeaua de producţie din Europa, cu o nouă facilitate ce va fi construită în Ungaria, în apropierea oraşului Debrecen. Pentru aceasta se va in vesti aproape un miliard de euro, locaţia de producţie va oferi o capacitate de până la 150.000 de unităţi pe an şi va crea peste 1.000 de locuri de muncă.

Uzina noua BMW in Europa

“Decizia BMW Group de a construi această uzină nouă reafirmă perspectiva noastră pentru o creştere globală. După investiţiile semnificative din China, Mexic şi SUA, acum ne consolidăm activităţile din Europa pentru a menţine un echilibru al producţiei la nivel mondial între Asia, America şi continentul nostru, Europa”, a declarat Harald Krüger, preşedinte al Consiliului de Administraţie al BMW AG. “Europa este cea mai mare locaţie de producţie a BMW Group. Numai în 2018 investim peste un miliard de euro în uzinele noastre din Germania pentru a le actualiza şi a le pregăti pentru mobilitatea electrică.”

Oliver Zipse, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru producţie, a adăugat: “În viitor, fiecare uzină BMW Group din Europa va fi echipată pentru a produce automobile electrificate, dar şi convenţionale. Noua noastră uzină din Ungaria va fi capabilă să producă atât modele BMW cu motoare termice, cât şi electrificate – totul pe o singură linie de producţie. Va aduce o capacitate mai mare pentru reţeaua noastră mondială de producţie. Când va începe producţie, uzina va stabili noi standarde în ceea ce priveşte flexibilitatea, digitalizarea şi productivitatea”.

Europa este cea mai importantă piaţă pentru BMW Group. În 2017 a reprezentat aproape 45% din totalul automobilelor livrate, cu 1,1 milioane de unităţi vândute. Până la finalul lunii iunie, BMW Group a crescut în multe pieţe de pe continent, livrările de automobile totalizând peste 560.000 de unităţi – o creştere de 1,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Cea mai nouă decizie de dezvoltare a reţelei de producţie urmăreşte principiul strategic al BMW Group privind creşterea echilibrată la nivel global şi reprezintă următorul pas logic în implementarea strategiei NUMBER ONE > NEXT a BMW Group.

Locaţie de producţie competitivă în Europa

Debrecen este locul ideal pentru BMW Group de a-şi extinde reţeaua de producţie. A fost ales în primul rând pentru infrastructura foarte bună, legăturile logistice adecvate şi apropierea de reţeua de furnizori consacraţi. Personalul calificat din zonă a fost un alt avantaj important. Pe lângă echipa de la uzină, numeroase locuri de muncă vor fi create la furnizori de piese şi servicii, atât în cadrul noii facilităţi de producţie, cât şi în regiune.

BMW Group deţine un birou local în Ungaria din 2004 şi se bucură de relaţii pozitive, de lungă durată, cu furnizorii din ţară. Anul trecut, materiale şi servicii în valoare totală de 1,4 miliarde de euro au fost achiziţionate din Ungaria.

Uzina din Debrecen va impune noi standarde în ceea ce priveşte digitalizarea, dezvoltarea durabilă şi flexibilitatea. În plus, va fi un lider tehnologic, cu soluţii inovatoare pentru automatizare, sisteme de asistenţă de ultimă oră şi aplicaţii de logistică flexibile. În conformitate cu principiul BMW Group privind sistemul de producţie foarte flexibil, noua facilitate va produce atât automobile cu propulsie convenţională, cât şi electrificată, totul pe o singură linie de producţie.

Notă: Mai multe informaţii despre uzină sunt disponibile la https://www.bmwgroup-plants.com/debrecen/en.html (engleză) şi https://www.bmwgroup-plants.com/debrecen/hu.html (maghiară). Website-urile oferă detalii ale contactelor de la Achiziţii şi informaţii privind locurile de muncă disponibile.

Reţeaua de producţie BMW Group

Cererea ridicată din partea clienţilor şi lansarea noilor modele au dus la o utilizare ridicată a capacităţii pentru reţeaua de producţie a BMW Group în 2017. Cu 2.505.741 de automobile produse pentru mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce, volumele de producţie au atins un nou maxim istoric. Aceste date au inclus 2.123.947 BMW, 378.486 MINI şi 3.308 Rolls-Royce. Uzinele germane ale companiei, care au produs peste un milion de automobile, sunt responsabile pentru aproape jumătate din producţie.

Prin flexibilitatea fără egal, sistemul de producţie de vârf este într-o formă excelentă pentru viitor. Pe baza Strategiei NUMBER ONE > NEXT, acesta este caracterizat de un nivel ridicat al eficienţei şi de procese robuste. Competenţa în producţie a BMW Group reprezintă un avantaj competiţional decisiv şi contribuie la profitabilitatea companiei şi la succesul sustenabil al acesteia.

Calitatea şi viteza de reacţie, precum şi flexibilitatea sunt factorii principali în sistemul de producţie BMW. Digitalizarea, conceptele modulare standardizate şi construcţia compozită inteligentă atestă nivelul ridicat de competenţă din cadrul reţelei de producţie. În acelaşi timp, sistemul de producţie oferă un nivel foarte înalt de personalizare şi permite ca specificaţiile clientului să fie modificate până la şase zile înainte de livrare.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.