Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group este lider in CRI Index al Fundatiei Bertelsmann

Indicele Responsabilităţii Corporative plasează BMW Group pe primul loc între companiile auto, dar şi în clasamentul general.

BMW Group a fost desemnat nu doar cel mai bun constructor de automobile, ci şi compania numărul 1 în prima ediţie a Indicelui Responsabilităţii Corporative (CRI), realizat la scară largă de Fundaţia Bertelsmann.

În Corporate Responsibility Index (CRI) – în prezent, cel mai mare studiu comparativ din Germania -, Fundaţia Bertelsmann a dezvoltat un instrument care evaluează atât gradul de responsabilitate a companiilor, cât şi modul în care această răspundere este înrădăcinată, practicată şi implementată în companie. Un total de 169 de companii au participat la studiu, care a fost realizat de Funcţia Bertelsmann în colaborare cu concern GmbH şi Universitatea din Bayreuth.

Studiul a ajuns la concluzia că BMW Group reprezintă cea mai bună dovadă a responsabilităţii produsului şi a integrării dezvoltării durabile în ansamblul proceselor operaţionale. Raportul menţionează în special strategia globală pe care compania o are în privinţa dezvoltării durabile, obiectivele ambiţioase şi progresele reale privind emisiile CO2 şi eficienţa resurselor.

Ursula Mathar, director de Dezvoltare Durabilă şi Protecţie a Mediului la BMW Group, a declarat: "Suntem încântaţi de succesul obţinut în cadrul CRI realizat de Fundaţia Bertelsmann. Rezultatele confirmă încă o dată că ne aflăm pe drumul cel bun cu strategia şi măsurile noastre".

De mulţi ani, dezvoltarea durabilă joacă un rol central în cadrul BMW Group:

Din 2009, dezvoltarea durabilă a fost un obiectiv clar al companiei, având un rol semnificativ în strategia de conducere a BMW Group. Fiecare proiect major trebuie analizat din punct de vedere al obiectivelor privind dezvoltarea durabilă a companiei. Consiliul Director al companiei gestionează şi dezvoltarea durabilă a BMW Group; toţi membrii fac parte şi din Consiliul de Sustenabilitate, care se reuneşte de două ori pe an pentru a evalua progresele în derulare ale companiei.

De asemenea, angajaţii BMW Group sunt puternic implicaţi în strategia de dezvoltare durabilă a companiei. Gradul de conştientizare al anumitor aspecte ale sustenabilităţii a fost crescut, de exemplu, prin pregătirea interactivă prin internet (Web-Based Training / WBT), desfăşurată la nivel global cu începere din 2013.

În ultimii ani, BMW Group a realizat un progres substanţial la aproape toţi indicatorii principali care privesc dezvoltarea durabilă. De asemenea, compania are planuri ambiţioase pentru anii următori, care includ o reducere cu 50%, până în anul 2020, a emisiilor CO2 pentru flota europeană de automobile noi şi o scădere de 45% a consumului de resurse în producţia de automobile – ambele comparativ cu nivelurile din 1995.

Informaţii detaliate cu privire la dezvoltarea durabilă a BMW Group pot fi găsite în Raportul Valorii Sustenabile pentru anul 2013: //www.bmwgroup.com/responsibility.

Documentul integral al Indicelui Responsabilităţii Corporative (CRI) 2013 realizat de Fundaţia Bertelsmann este disponibil la: //www.bertelsmann-stiftung.de.

Bucuresti, 10.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.