Ca urmare a numeroaselor modificări în contextul mediului de afaceri al DesignworksUSA, subsidiara BMW Group îşi va schimba denumirea în Designworks, extinde gama de servicii, va lansa un nou site al companiei şi o actualizare a identităţii corporate.
Cu începere din 8 aprilie, BMW Group DesignworksUSA îşi va schimba numele în Designworks, ceea ce reflectă creşterea firmei de consultanţă în design într-o companie globală de consultanţă în diverse domenii de creaţie. Această evoluţie reflectă relaţiile de afaceri tot mai diversificate pe care compania le are în cadrul şi în afara BMW Group. În conformitate cu adoptarea unui nou nume, studioul va lansa un nou site care va dezvălui şi noua identitate corporate.
Din 1995 Designworks a fost o parte integrantă a BMW Group Design. Timp de două decenii compania a oferit servicii de creaţie care au inspirat cultura inovaţiei la BMW Group şi au promovat gândirea creativă, dezvoltarea mediului de afaceri şi schimbările pentru companii la nivel mondial. În afara sferei sale principale de competenţă şi condusă de provocările afacerilor clienţilor săi, Designworks a dezvoltat o gamă întreagă de servicii precum consultanţă în creaţie şi dezvoltare durabilă, strategie şi cercetare, design al interfeţei de utilizator şi branding.
Acum a venit momentul ca Designworks să-şi alinieze evoluţiile interne cu imaginea sa din exterior şi să prezinte un nume nou, un nou site al companiei şi o identitate corporate actualizată. Prin aceste transformări, studioul îşi susţine rolul de catalizator global al progresului prin creaţie şi gândire inovativă.
Răspândirea culturii inovatoare a BMW Group
Designworks are o tradiţie bogată în gândire orientată către viitor. Cu o afacere care a început în anii ’70 ca studio de design în Malibu, firma de consultanţă în creaţie este, în prezent, o echipă răspândită în trei locaţii de pe mapamond, cu perspective globale şi locale asupra fenomenului de modelare a ceea ce urmează în design. Clienţi de pretutindeni – de la afaceri abia lansate până la companii din Fortune 500 – caută consultanţă pentru introspecţii fundamentate în viitor. Misiunea studioului de creaţie este utilizarea puterii culturii de inovaţie şi a designului de ultimă oră ale BMW Group pentru a îndeplini obiectivele clienţilor externi. În acelaşi timp, Designworks aduce noi experiențe şi perspective din exterior către BMW Group prin cunoştinţele şi experienţa acumulată în cadrul contractelor cu clienţii din alte industrii. Compania a dezvoltat un portofoliu vast în ceea ce priveşte consultanţa în creaţie şi design şi un accent deosebit pe mobilitate, viaţa digitală şi consumatorul conectat.
Ofertă de servicii unice
Baza de clienţi a Designworks a fost mereu una versatilă. În prezent este şi mai diversă şi aşa este şi diviziunea clienţilor care abordează studioul. Alături de gestiunea produselor şi a designului, clienţii Designworks din prezent se regăsesc în departamentele de strategie, în gestiunea inovaţiilor, în dezvoltare, în marketing, evenimente sau oriunde sunt necesare impulsurile inovatoare. Atrăgător pentru mulţi clienţi Designworks este abilitatea firmei de consultanţă de a oferi consultanţă interdepartamentală, prin conducerea unor echipe de proiect mari care sunt compuse din oameni din cele mai diverse departamente, discipline şi moduri de a gândi.
Recent, Tommy Forsgren, din echipa Designworks, a vizitat Bucureştiul şi a vorbit despre experienţa în realizarea designului noului BMW X6. Şi în acest caz, experienţa multidisciplinară a fost un factor important în definirea noului model.
Pentru a afla mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi noul website: www.bmwgroupdesignworks.com.
Designworks
Designworks este o societate de consultanţă în creaţie, orientată de peste 40 de ani spre inovaţie. Achiziţionată de BMW Group in 1995, Designworks a permis companiei-mamă, precum şi clienţilor săi renumiţi la nivel internaţional, din afara industriei auto, să-şi dezvolte afacerile datorită portofoliului său de servicii de consultanţă în creaţie. Cu clienţi printre care se numără Coca Cola, Dassault Aviation, Embraer, John Deere, HP, Microsoft, Sennheiser, Siemens, Singapore Airlines, Intermarine şi Varian Medical Systems, Designworks este profund implicată într-o varietate de industrii. Prin combinarea cunoştinţelor interdisciplinare cu perspective strategice pe termen lung şi contextul global oferit de studiourile din Los Angeles, München şi Shanghai, Designworks se bazează pe resursele sale unice pentru a crea şi defini viitorul.