BMW Group a obţinut încă o dată calificative de top în clasamentul angajatorilor Universum Young Professional Survey 2018 ce a fost publicat pe 13 noiembrie, un studiu care a sondat opinia profesioniştilor cu o experienţă în muncă între unul şi opt ani. Compania a fost votată din nou numărul 1 de către studenţii de afaceri (2017: numărul 1) şi numărul 2 (2017: numărul 3) de către ingineri. Este deosebit de încurajator faptul că BMW Group a fost pe locul al treilea (2017: cinci) în rândul specialiştilor IT, fiind devansată doar de Google şi Microsoft, şi a fost astfel cel mai popular angajator din industria auto în acest segment.
Milagros Caiña-Andree, membru al Consiliului de Administraţie al BMW Group şi responsabilă pentru resurse umane, a fost încântată de aceste rezultate: “A devenit clar faptul că sunte o companie afirmată pe scena tech”. Ea a adăugat: “Schimbarea profundă din industria noastră oferă a o oportunitate istorică pentru tinerele talente de a modela mobilitatea viitorului – iar acest lucru este atractiv şi pentru specialiştii IT.”
În luna septembrie, Trendence Young Professional Barometer 2018 desemnase BMW Group ca fiind cel mai atractiv angajator al Germaniei. Atunci au fost chestionaţi 18,000 de profesionişti cu o experienţă în muncă variind între unul şi 10 ani. Ca şi în anii anteriori, BMW Group a putut să-şi menţină poziţia de lider pe care o ocupă din 2012.
Alte sondaje arată că BMW Group este nu doar un angajator atractiv pentru profesioniştii tineri în industria auto foarte atractivă. În Trendence Graduate Barometer 2018 publicat în primăvară, în la care au participat 55.000 de studenţi absolvenţi, BMW Group a ocupat primul loc în categoriile Ingineri şi Afaceri (2017: locul I în fiecare categorie). Printre studenţii IT, BMW Group a fost pe poziţia a doua (2017: a treia) şi a fost cel mai bine clasat constructor de automobile din Germania. Astfel, compania a putut să-şi îmbunătăţească performanţele din anul precedent.
De asemenea, BMW Group rămâne una dintre cele mai atractive companii auto majore şi la nivel internaţional, conform Universum Global Ranking 2018, care a intervievat 229.000 de studenţi din cele mai mari 12 economii. Compania a ocupat locul al 17-lea în categoria Afaceri (2017: 16) şi poziţia a patra în It şi Inginerie (2017: 5). De departe, rămâne cea mai atractivă companie auto în ambele categorii.