● ChargeScape va urmări să deblocheze întregul potenţial al tehnologiei automobilelor electrice (EV) prin servicii de de energie accesibile, lucru care nu a fost posibil vreodată până acum cu automobilele cu motorizare termică – ceea ce aduce beneficii clienţilor de automobile electrice, companiilor de utilităţi electrice şi producătorilor de automobile ● BMW Group, Ford şi Honda vor valorifica ani de cercetare interindustrială în jurul Platformei Deschise de Integrare a Reţelei pentru Automobile (OVGIP) pentru a crea o singură platformă care va conecta fără probleme utilităţile electrice, producătorii de automobile şi clienţii de automobile electrice interesaţi pentru a gestiona consumul de energie pentru un volum mare de automobile electrice ● ChargeScape va avea ca scop să ofere clienţilor de automobile electrice beneficii financiare prin intermediul serviciilor de reţea activate prin automobilele electrice, precum şi să reducă amprenta de carbon personală a clienţilor, susţinând în acelaşi timp rezilienţa reţelei ●
Bucureşti/Torrance. BMW Group, Ford Motor Company şi American Honda Motor Co., Inc. au anunţat încheierea un acord pentru a crea ChargeScape, LLC, o nouă companie deţinută în mod egal care va crea o platformă unică, rentabilă, pentru a conecta companiile de utilităţi electrice, producătorii auto şi clienţii de automobile electrice interesaţi. Oferind beneficii atât pentru clienţii de automobile electrice, cât şi pentru companiile de utilităţi electrice din SUA şi Canada, ChargeScape va debloca o valoare complet nouă pe care automobilele electrice o pot oferi reţelei electrice, permiţând în acelaşi timp clienţilor de maşini electrice să obţină beneficii financiare printr-o varietate de servicii de încărcare gestionată şi de partajare a energiei, lucru care anterior nu fost posibil cu automobilele cu motorizare termică. Încheierea tranzacţiei şi formarea ulterioară a ChargeScape sunt în aşteptarea aprobărilor de reglementare, estimându-se ca societatea să fie operaţională la începutul anului viitor.
Bazându-se pe ani de colaborare interprofesională OVGIP, platforma unică ChargeScape va elimina nevoia de integrări individuale între fiecare marcă de automobile şi fiecare companie de utilităţi electrice. Platforma ChargeScape va oferi companiilor de utilităţi electrice acces la energia bateriei dintr-un număr mare de maşini electrice. Clienţii de automobile electrice participanţi vor avea potenţialul de a obţine beneficii financiare prin încărcarea la ore “prietenoase pentru reţea” prin programe flexibile şi configurabile. În cele din urmă, clienţii de automobile electrice vor avea oportunitatea de a avea un impact şi mai semnificativ prin partajarea energiei stocate în bateriile automobilelor lor electrice cu reţeaua în perioadele de vârf prin intermediul aplicaţiilor vehiccle-to-grid (V2G).
ChargeScape va permite utilizarea inteligentă a bateriilor automobilelor electrice conectate prin furnizarea în siguranţă a datelor de energie către companiile de utilităţi electrice şi către operatorii de sistem, cum ar fi răspunsul la cererea agregată, alinierea încărcării şi a utilizării bateriilor maşinilor electrice cu programul din afara orelor de vârf, cu costuri reduse şi disponibilitatea energiei din resurse regenerabile. Datorită integrării eficiente cu producătorii de automobile participanţi şi anticipării nivelurilor ridicate de înscriere a clienţilor de automobile electrice, se aşteaptă ca aceste servicii energetice să fie un beneficiu operaţional şi rentabil pentru companiile de utilităţi electrice.
Oportunitate de transformare pentru clienţii de automobile electrice şi companiile de utilităţi electrice
Dezvoltarea acestui proiect vine într-un moment în care vânzările de automobile electrice şi infrastructura cresc rapid, aducând noi oportunităţi de a aborda provocările pentru reţeaua electrică. Mai multe automobile electrice pe drum înseamnă o cerere crescută de energie electrică pentru companiile de utilităţi în vederea încărcării. ChargeScape îşi propune să ofere servicii de management al energiei pentru a ajuta la susţinerea rezilienţei reţelei, vizând totodată viitorul capacităţilor V2G de care vor beneficia atât clienţii de automobile electrice, cât şi companiile de utilităţi electrice.
În plus, ChargeScape va juca un rol decarbonizarea reţelei. Eforturile companiei vor reduce amprenta de carbon personală a clienţilor de automobile electrice prin utilizarea energiei electrice care provine din surse de energie regenerabilă, cum ar fi cea eoliană sau solară. În timp ce integrarea perfectă între clienţii de automobile electrice şi companiile de utilităţi va fi cheia succesului în managementul energiei. În acelaşi timp, clienţii participanţi vor rămâne întotdeauna în control asupra deciziilor lor privind încărcarea şi energia.
“Fiabilitatea şi dezvoltarea durabilă ale reţelei electrice sunt fundamentul unui viitor cu automobile electrice”, a declarat Thomas Ruemenapp, vicepreşedinte pentru Inginerie, BMW of North America, LLC. “ChargeScape îşi propune să accelereze extinderea soluţiilor de încărcare inteligentă şi vehicle-to-everything în toată ţara, sporind în acelaşi timp beneficiile clienţilor, susţinând stabilitatea reţelei şi contribuind la maximizarea utilizării energiei regenerabile. Suntem mândri să fim un membru fondator al ChargeScape şi aşteptăm cu nerăbdare oportunităţile pe care le va crea această colaborare.”
“Automobilele electrice deblochează beneficii cu totul noi pentru clienţi, care pot economisi bani, în timp ce susţin rezilienţa reţelei şi cresc utilizarea de energie curată şi regenerabilă”, a declarat Bill Crider, director global al serviciilor de încărcare şi energie, Ford Motor Company. “ChargeScape va contribui la accelerarea adevăratului potenţial al revoluţiei automobilelor electrice, oferind beneficii semnificative atât companiilor de utilităţi, cât şi clienţilor de maşini electrice prin servicii vehicle-to-grid inteligente.”
“În timp ce Honda încearcă să îşi atingă obiectivul global de neutralitate a emisiilor de carbon, ne bazăm pe această platformă pentru a crea o nouă valoare pentru clienţii noştri, conectând automobilele electrice la companiile de utilităţi electrice, consolidând resursele reţelei şi reducând emisiile de CO₂”, a declarat Jay Joseph, vicepreşedinte pentru Dezvoltare Durabilă & Dezvoltarea Afacerilor, American Honda Motor Co., Inc. “În vreme ce producătorii de automobile accelerează către viitorul electrificat, trebuie să găsim soluţii precum ChargeScape care să permită tuturor părţilor interesate să lucreze împreună pentru binele clienţilor noştri, al societăţii şi al industriei noastre, permiţând o mai mare utilizare a energiei regenerabile pentru şi din mobilitate.”
Beneficiile colaborării
ChargeScape, împreună cu activitatea depusă până în prezent prin OVGIP, va aduce beneficii de încărcare gestionată pentru mai mulţi clienţi de automobile electrice şi poate elimina costurile de marketing şi de informare pentru companiile de utilităţi care încearcă să ajungă la bazele lor de clienţi individuali. BMW Group, Ford Motor Company şi American Honda au comunicare directă, pe mai multe canale, cu clienţii lor de automobile electrice, rezolvând o problemă centrală pentru companiile de utilităţi care de obicei nu cunosc sau au o modalitate uşoară şi rentabilă de a identifica clienţii de automobile electrice în zona lor de service.
În plus, utilizând telematica producătorului de automobile, ChargeScape intenţionează să ofere o programare gestionată a încărcării prin conexiunea automobilului, fără a necesita staţii de încărcare compatibile cu Wi-Fi. Acest lucru va sprijini mulţi clienţi de automobile electrice care acasă nu folosesc încărcătoare “inteligente”, deoarece maşinile lor electrice ar fi altfel inaccesibile pentru serviciile de reţea.
Cei trei membri fondatori încurajează alţi producători de automobile să se alăture şi să deblocheze pe deplin oportunităţile oferite de ofertele de servicii de reţea ChargeScape, odată ce compania este pe deplin operaţională.
Despre Ford Motor Company
Ford Motor Company (NYSE: F) este o companie globală cu sediul în Dearborn, Michigan, angajată să contribuie la construirea unei lumi mai bune, în care fiecare persoană este liberă să se mişte şi să-şi urmeze visurile. Planul Ford+ al companiei pentru creştere şi creare de valoare combină punctele forte existente, noile capacităţi şi relaţiile mereu active cu clienţii pentru a îmbogăţi experienţele clienţilor şi pentru a le consolida loialitatea. Ford dezvoltă şi furnizează camioane Ford inovatoare şi dorite, modele Sport Utility Vehicle, camionete şi maşini comerciale şi automobile de lux Lincoln, împreună cu servicii conectate. Compania face acest lucru prin intermediul a trei segmente de afaceri centrate pe client: Ford Blue, proiectând automobile emblematice alimentate cu gaz şi hibride; Ford Model e, inventând automobile electrice inovatoare împreună cu software încorporat care defineşte experienţe digitale active pentru toţi clienţii; şi Ford Pro, ajutând clienţii comerciali să îşi transforme şi să-şi extindă afacerile prin automobile şi servicii adaptate nevoilor lor. În plus, Ford urmăreşte soluţii de mobilitate prin Ford Next şi oferă servicii financiare prin Ford Motor Credit Company. Ford are aproximativ 173.000 de angajaţi în întreaga lume. Mai multe informaţii despre companie şi despre produsele şi serviciile sale sunt disponibile la corporate.ford.com.
Despre angajamentul Honda faţă de mediu
Honda lucrează la obiectivul său global de impact zero asupra mediului până în 2050 prin abordarea sa “Triple Action to Zero”, inclusiv atingerea neutralităţii privind carbonul pentru toate produsele şi activităţile corporate, utilizarea 100% a energiei regenerabile şi circulaţia resurselor, utilizând materiale 100% durabile prin reprocesarea produselor în materii prime şi reutilizarea acelor materiale în crearea de noi produse. Pentru aceasta, Honda se va strădui ca automobilele electrice cu baterii şi cu pile de combustie să reprezinte 100% din vânzările de maşini în SUA şi la nivel global până în 2040. Pentru a reduce impactul asupra mediului al operaţiunilor sale comerciale, Honda compensează, de asemenea, emisiile de CO₂ din operaţiunile de producţie nord-americane prin acorduri de achiziţie de energie virtuală pe termen lung (VPPA) pentru energie eoliană şi solară regenerabilă, care urmăresc să acopere mai mult de 60% din energia electrică utilizată de Honda în America de Nord. De asemenea, Honda promovează practici de afaceri responsabile cu mediul înconjurător cu furnizorii săi şi dealerii parteneri din America de Nord. Află mai multe la https://csr.honda.com/environment/na-environmental-report.
Resurse suplimentare pentru media – Comunicate de presă BMW Group despre programe de cercetare pentru gestiunea inteligentă a încărcării:
Proiect pilot pentru dezvoltarea Managementul Încărcării Bidirecţionale – automobilele electrice vor putea returna energie în reţea
Electricitate verde prin încărcare inteligentă „vehicle-to-grid