– echipamente de 2 milioane de euro pentru cele mai avansate solutii de reparatii
• BMW Advanced Body Repair – investiţii semnificative în reţeaua de service BMW România;
• Beneficii importante pentru clienţi şi asiguratori: cel mai bun standard de calitate şi siguranţă, dar şi soluţii inteligente, mai rapide şi cu costuri reduse;
• România, prima ţară din Europa de Sud-Est care demarează acest program;
• Echipamente totale de 2 milioane de Euro pentru BMW Advanced Body Repair în reţeaua naţională.
Startul BMW Advanced Body Repair, programul de investiţii în reţeaua de service a mărcii, a fost dat printr-un eveniment demonstrativ organizat pe 12 septembrie 2014. Acesta a fost găzduit de dealerul BMW Automobile Bavaria Otopeni, primul Centru Oficial BMW Tehnologie-Vopsitorie. România devine astfel prima ţară din Europa de Sud-Est care oferă o serie de soluţii pentru reparaţii moderne, care asigură cel mai bun standard de calitate şi siguranţă, dar şi soluţii inteligente, mai accesibile şi mai rapide.
Cu un total de aproximativ 250 000 euro investiţi în echipamente pentru fiecare unitate de service în parte, valoarea totală până la sfârşitul anului va ajunge la 2 milioane de euro investiţi prin dealerii parteneri BMW Group România. Cu modernizarea a opt centre din ţară, aproximativ 80% din reparaţiile BMW vor putea fi susţinute şi de programul BMW Advance Body Repair.
În paralel cu noile echipamente, a fost dezvoltat un program de training continuu care include stagii de pregătire la BMW Training Academy din München pentru tinichigerie şi la Bucureşti pentru vopsitorie.
Procesele de service au fost de asemenea optimizate şi, susţinute de o comunicare directă cu asiguratorii parteneri, se asigură un răspuns mai rapid şi mai multă transparenţă.
„Este un efort important, fără precedent, pe care partenerii noştri de service îl fac pentru a îmbunătăţii serviciile oferite. Ne mândrim că suntem prima ţară din regiune care face acest pas important şi avem astfel acces la tehnologii şi soluţii de reparaţii ultramoderne. Doresc pe această cale să mulţumesc partenerilor noştri din reţeaua de service BMW Group România pentru efortul depus.
Prin echipamente, training şi procese noi, beneficiul clientului este multiplu – costuri reduse şi lucrări mai rapide, alături de cele mai bune standarde de calitate. În plus, un automobil reparat de noi are acelaşi nivel de siguranţă pasivă ca un automobil nou”, a explicat Mario Moser, After Sales & Sales Channel Development Manager BMW Group România.
În contextul unei reparaţii într-un service autorizat al mărcii, toţi parametrii de garanţie se menţin valabili: 3 ani pentru vopsea şi 12 ani anti-coroziune. În cazul unui accident care provocă deformări semnificative ale caroseriei, reparaţiile garantează integritatea structurală a automobilului, păstrând siguranţa pasivă la nivelul unui automobil nou. Folosirea pieselor originale, proiectate în conformitate cu testele de impact, asigură un rol esenţial în acest sens.
Investiţia necesară pentru a respecta standardele Advanced Body Repair include echipamente pentru reparaţii în aluminiu, noi metode de nituire şi lipire în locul metodelor tradiţionale de sudură pentru anumite părţi ale caroseriei şi soluţii „spot repair” sau „smart repair”. Acestea din urmă presupun reparaţii deosebit de precise, fără a mai fi necesare abordări mai costisitoare precum vopsirea integrală a unei piese sau schimbarea acesteia.
De exemplu, în cazul unui „spot repair” se execută doar vopsirea punctelor de caroserie afectate şi nu componente întregi ale automobilului. Soluţiile de reparaţie a parbrizului pot elimina, în anumite situaţii, nevoia de înlocuire. Tapiţeria se poate recondiţiona prin vopsire sau înlocuirea unor bucăţi deteriorate. Prin soluţii „smart repair”, de exemplu, costul reparaţiilor unui automobil afectat de grindină poate să fie în medie de 5 ori mai mic.
„BMW Advanced Body Repair pune baza unor program noi de colaborare cu asiguratorii. Asigurăm costuri mai mici, o comunicare mai bună şi un nivel de transparenţă mai mare”, a explicat Moser.