· Noul call center oferă servicii pentru companii din industrii precum telecom, asigurări şi FMCG
· Blue Point va avea 50 de angajaţi în Slobozia până la finalul anului
Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, deschide la Slobozia primul său centru operativ din provincie. Extinderea în afara capitalei face parte din strategia de dezvoltare teritorială a companiei şi vine pe fondul diversificării serviciilor oferite, a creşterii numărului de clienţi şi a solicitărilor acestora.
„Numărul tot mai mare de solicitări de servicii call center, venite din industrii precum auto, telecom, FMCG, din domeniul financiar-bancar şi medical, ne-a determinat să creştem anul trecut echipa Blue Point din Bucureşti cu aproape 100 de angajaţi. Deschiderea noului centru din Slobozia este un prim pas firesc în strategia noastră de dezvoltare la nivel naţional”, spune Violeta Roşu, managing partner Blue Point.
„Pentru extinderea Blue Point în Slobozia, am avut în vedere proximitatea faţă de Bucureşti şi numărul mare de tineri bine pregătiţi care îşi doresc un loc de muncă stabil”.
Până la finalul anului, call center-ul Blue Point din Slobozia va avea 50 de angajaţi care vor oferi servicii pentru companii din industriile de telecomunicaţii, asigurări şi FMCG. Centrul va furniza servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic.
Noul call center este amplasat în centrul oraşului Slobozia, are o suprafaţă de 300 de metri pătraţi, cu posibilitate de extindere şi poate acomoda până la 100 de persoane. Investiţia în sediul din Slobozia este susținută din profitul companiei și din fondurile proprii ale asociaţilor şi va fi recuperată în următorii doi ani.
Despre Blue Point
Blue Point este una dintre cele mai importante companii de servicii call center din România. Înființată în 2007, cu capital 100% românesc, compania oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.). Printre clienții aflați în portofoliul Blue Point se numără: Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, Metro, Pepsi, Reader’s Digest, Țiriac Auto şi Xerox.