WAVE semnează campania de lansare a celui mai nou serviciu de ridesharing disponibil în București, Blue, parte a grupului Autonom. Sub conceptul devenit slogan, “Călătorii, nu curse”, brandul beneficiază de o platformă de comunicare integrată ce cuprinde un mix dinamic de tactici și canale: OOH și indoor, radio, PR și evenimente, video, digital și social media.
Blue a intrat pe piață poziționându-se ca un challenger într-o industrie competitivă: singura companie de ridesharing 100% românească, orientată spre utilizatorii locali, cărora le oferă servicii sustenabile, accesibile și de calitate. Rolul WAVE a fost să capteze și să păstreze atenția publicului, să genereze awareness și share of voice, exprimând, în același timp, într-un mod captivant, ADN-ul brandului.
“Încă de când am primit brieful de pitch, am știut că acest proiect necesită un mix de capabilități și expertize, care să se completeze într-un concept creativ inovator, extrem de bine etapizat. Am lucrat, în primul rând, pe o bază strategică foarte solidă, care ne-a permis să construim o campanie integrată, în linie cu valorile și planurile brandului, nevoile consumatorilor și tendințele industriei. Mai departe, am creionat mesajele potrivite pentru fiecare mediu, astfel încât să ducem comunicarea într-o zonă mult mai orientată spre utilizatorii serviciului, făcându-i, astfel, să se simtă recunoscuți și apreciați. Blue este un brand creat pentru nevoile fiecărui oraș în care va activa, iar promisiunea sa este cea de a se adapta constant infrastructurii și publicului său, pentru a oferi experiențe remarcabile”, a declarat Manuela Silică, Business Development Director WAVE.
“Ce merită bucureștenii?” – o întrebare care a generat conversații și a ajutat Blue să își exprime angajamentul
Campania de lansare Blue a pornit cu o etapă de teasing, care a adresat o întrebare deschisă publicului: “Ce merită bucureștenii?”. Aceasta a permis brandului să genereze conversații online și offline, să trezească sentimente de curiozitate și să lase loc de interpretare. Întrebarea a fost lansată printr-o serie de materiale de comunicare, afișate la metrou și în mediul online, iar răspunsurile au fost centralizate într-un landing page, dedicat brandului.
Revealul a venit prin centralizarea acestor răspunsuri într-un video, care a definit teritoriul de brand al Blue și angajamentul său pentru publicul și utilizatorii săi.
Ulterior, campania a continuat cu implementarea strategiei de comunicare integrată, menită să maximizeze impactul lansării și să amplifice mesajele-cheie, pe o perioadă mai mare, folosind o serie de canale – OOH și indoor, radio, evenimente, presă, digital și social media.
În calitate de agenție de brand a Blue, WAVE a strategizat și gestionat fiecare element al campaniei, de la partea de dezvoltare, până la implementare. Agenția a fost responsabilă pentru creație, producția de spoturi video și radio, diseminarea mesajelor în mediul digital, strategia de organizare a evenimentelor dedicate stakeholderilor relevanți și strategia de relații publice.
“Lansarea Blue în România demonstrează capacitatea WAVE de a se adapta fără probleme la piața și la cerințele clienților noștri, o agenție care a pornit, acum mai bine de 23 de ani, cu un focus puternic pe zona de BTL. În timp, am evoluat odată cu industria și cu clienții noștri și am devenit o agenție de comunicare integrată, care să faciliteze conexiunea dintre oameni și branduri. Sunt mândru că suntem agenția de brand a Blue și că am creat această campanie inovatoare, cu potențial de dezvoltare și amplificare, care schimbă felul în care industria de ridesharing comunică”, a declarat Al Kamara, fondator WAVE.
“Când am inițiat discuțiile interne despre lansarea acestui serviciu aveam așteptări mari, dar și emoții pe măsură. Era important să ne poziționăm corect, să construim pe nevoile consumatorilor și să ieșim în față, într-o piață extrem de competitivă. Suntem fericiți că am ales WAVE și că am beneficiat de expertiza lor pe zona de strategie, producție și comunicare. Ne plac rezultatele pe care le avem deja, dar, dincolo de ele, ne place și modul colaborativ în care a fost abordat acest proiect, felul în care nevoile și insighturile noastre au fost integrate într-o campanie extrem de eficientă”, a declarat Andrei Stancu, CEO Autonom Drive.