Tudor Salcudeanu, Paul Aparaschivei, Florenta Toader
Editura Tritonic
Comunicarea online ofera o multitudine de oportunitati tuturor: de la simplu individ si pana la politician ce are nevoie de voturi. Nu este asadar de mirare ca acest val al comunicarii online i-a "atins" si pe politicieni. Cum au utilizat insa acestia posibilitatile? Au reusit? Iata o parte din intrebarile la care lucrarea Bloguri, facebook si politica ofera un raspuns.
Cartea este structurata in trei parti diferite, fiecare semnata de unul dintre cei trei autori. In ordine, partile sunt: Dialogul surzilor in blogosfera politica romaneasca, Euroimaginea candidatului roman online si Barack Obama – noua "fata" a politicii americane. Iata asadar si segmentele acoperite de cartea propusa de Editura Tritonic.
Politicienii "s-au dovedit pana nu demult foarte sceptici in privinta potentialului noilor media, reticenti la ideea de a le folosi si mai mereu cu un pas in urma in cursa tehnologizarii. Anul 2008 a reprezentat insa un an de cotitura pentru comunicarea politica si campaniile electorale din intreaga lume, inclusiv din Romania." (p. 9)
Despre Bloguri, facebook si politica, editorul ei, Dorina Gutu (cunoscut si apreciat profesor universitar) marturiseste: "Indraznesc sa spun ca este o carte incomoda, atat datorita subiectelor de analiza, cat mai ales datorita concluziilor." (p. 13). Care sunt insa aceste concluzii incomode va lasam sa aflati lecturand volumul.
Va invitam asadar sa cititi aceasta lucrare si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}