Prima videoconferință organizată de o agenție de turism cu și pentru bloggerii de turism
La început de februarie 2013, J’Info Tours a invitat câteva nume cunoscute în blogosfera de turism la prima videoconferință organizată de o agenție de turism cu și pentru bloggerii români de turism.
Împreună cu gazda, Carmen Pavel, bloggerii au continuat dezbaterile începute în noiembrie trecut la Târgul de Turism al României, pe tema “BLOGUL: NOUA COMUNICARE ÎNTRE TURIST ŞI AGENŢIE”. Discuțiile au fi transmise ȋn timp real prin sistem videoconferinţă și au făcut parte din programul “Românesc la Valea Arginților” – o incursiune pentru a redescoperi tradiții culinare și obiceiuri de la Pensiunea Valea Arginților.
‘’J’Info Tours recunoaște blogul ca pe o formă de presă și susține creșterea și dezvoltarea vizibilității blogurilor românești de turism și nu numai. Am dorit prin această inițiativă să purtăm discuții cât mai transparente și utile celor din industria de turism dar să facem și cunoscută colegilor din turism, noua metodă de comunicare între turist și agenție – BLOGUL’’ – Carmen Pavel, Președinte J’Info Tours, Președinte Asociația Turistică a Municipiului București.
‘’De ce nu și de vânzare? Până la urmă ceea ce caută orice agenție de turism e să vândă, indiferent de cât de multă imagine ar beneficia. Am fost de acord cu doamna Pavel și restul bloggerilor că astfel de rezultate, dincolo de like-uri, share-uri și comentarii, se obțin în timp și necesită consolidarea relațiilor cu bloggerii. Totuși, am încercat să forțez puțin nota, subliniind faptul că orice promovare trebuie să genereze și alte rezultate dincolo de awarness. Totul stă în conținutul pe care bloggerii îl generează pentru agenții, conținut de care agențiile nu știu să profite. Am spus asta având în minte o colaborare ce tinde spre modelul marketingului afiliat, dar pentru care call-to-action-ul e susținut de instrumente mult mai avansate decât de un simplu link spre situl agenției de turism.’’ – Petruş Lungu, Ghid Turistic Digital 2.0.
‘’Trebuie să auzim și de destinatiile care nu beneficiază de campanii de promovare. Bloggerul este dator să insiste pe modul de comportament pe care-l poți avea în asemenea locuri. Publicul unui blogger este cel pe care bloggerul îl merită.’’ – Anda Stănciulescu, Hai la Bord!
‘’Am desprins mai multe concluzii, dintre care am reținut: adoptarea strategiilor de promovare a agențiilor la mediul online prin includerea blogurilor de călătorie; promovarea agențiilor de turism prin intermediul blogurilor de călătorie este o modalitate targetată și convenabilă pentru bugetul agențiilor; necesitatea unei vizibilitati mai mari a agențiilor de turism, mai ales în mediul online.’’ – Elena și Cătălin Gherasim, Wish2Go.
Un rezumat al dezbaterilor pe tema “BLOGUL: NOUA COMUNICARE ÎNTRE TURIST ŞI AGENŢIE” puteți urmări pe canalul youtube.com/JinfoTours.
Mai multe informații pe jinfotours.wordpress.com, facebook.com/jinfotours și twitter.com/jinfotours – #valeaargintilor.