Blogul cultural Koreafilm dezvoltat de LG Electronics România a fost premiat în cadrul celei de-a treia ediţii a competiţiei Webstock dedicată proiectelor social media, competitie ce reuneşte cele mai creative idei din online-ul românesc. Blogul Koreafilm, realizat în colaborare cu Ogilvy Public Relations şi OgilvyInteractive, a obţinut locul 2 la secţiunea Social Networking.
în mai puţin de un an de la lansare, blogul LG Koreafilm a reuşit să creeze o comunitate de membri care au aceleaşi interese şi pasiuni, oferindu-le platforma necesară pentru a se apropia mai mult de filmul corean şi pentru a interacţiona intr-un spatiu informal. Astfel, vizitatorii blogului Koreafilm au aflat în fiecare zi noi informaţii despre cultura, tradiţia, istoria şi bucătăria coreană, au citit recenzii de filme ale unor regizori celebri şi chiar au recenzat filme coreene.
Pe lângă succesul înregistrat de blogul LG în mediul digital, premiul obţinut în cadrul Webstock reprezintă încă o recunoaştere a pasiunii cu care echipa LG – Ogilvy a dezvoltat koreafilm.ro/blog.
"Anul trecut un alt proiect dezvoltat de brandul LG era premiat la Webstock în cadrul aceleiaşi categorii, acesta fiind derulat sub conceptul „Harta de pixeli a blogosferei”; în acest an am continuat susţinerea strategiei LG de a lua parte activ la conversaţia din mediul digital, adaugând un element cultural odată cu lansarea unei noi platforme de comunicare. Prin intermediul Koreafilm, s-a format o adevărată comunitate, construită în jurul pasiunii pentru ţara în care s-a lansat brandul LG: Coreea”, a afirmat Daniela Preduţ, Online & PR Manager LG Electronics România.
“Când am început proiectul koreafilm nu ne-am imaginat cã vom putea implica un număr atât de mare de utilizatori, însă am ajuns la concluzia că filmul corean şi cultura acestei ţări atrag nu numai un public foarte mare, ci si categorii de public foarte diferite. LG a susţinut întreg proiectul prin informaţiile despre seriale, actori, locaţii, cultură, având pe tot parcursul proiectului o prezenţă discretă. În continuare, vom dezvolta şi alte componente ale blog-ului care ţin de cultura coreeană şi ne bucurăm că sunt în România atât de mulţi utilizatori interesaţi de www.koreafilm.ro/blog ” susţine Vasile Alboiu, Digital Creative Director Ogilvy.
Proiectul Koreafilm a fost realizat de către o echipă dedicată formată din Daniela Preduţ, Online&PR Manager din partea LG Electronics România, Claudia Mihalaşcu, Account Director, şi Simona Cojocariu, PR Manager din partea Ogilvy Public Relations iar componenta de design şi programare a fost dezvoltată de Vasile Alboiu, Digital Creative Director şi Cătălin Ghinescu WebDesigner din partea Ogilvy Interactive.