Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Black Pet Friday: o inițiativă de adopție care prezintă câinii negri din adăposturi ca ultima tehnologie de dragoste necondiționată

Black Pet Friday KV

Cu ocazia Black Friday, DDB România, în parteneriat cu Adăpostul Kola Kariola și cu sprijinul brandului Thank’Q, lansează campania Black Pet Friday. Această inițiativă are ca scop oferirea de oportunități de adopție pentru câinii cu blană neagră, arătând că acești patrupezi sunt la fel de prietenoși și adorabili ca toți ceilalți câini, în ciuda superstițiilor care îi înconjoară.

Black Pet Friday își propune să elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de ‘Black Dog Syndrome’, care este o problemă întâlnită la nivel local și internațional. Această problemă a condus la evitarea adopției câinilor negri sub pretextul că aceștia ar fi mai puțin prietenoși sau agresivi. Scopul campaniei este de a atrage atenția publicului asupra acestui fenomen și de a schimba percepția colectivă, cu obiectivul de a crește numărul adopțiilor de câini negri, atât din Adăpostul Kola Kariola, cât și din alte adăposturi.

„Black Pet Friday reprezintă o șansă reală de adopție pentru câinii negri din adăposturi. Prin abordarea creativă a campaniei, arătăm că acești patrupezi negri merită aceeași dragoste și atenție ca oricare alți câini. Black Pet Friday invită oamenii să-și facă un upgrade la fericire, luând acasă un câine care le va oferi dragoste necondiționată.” – declară Roxana Niță, Executive Creative Director DDB România

Black Pet Friday KV

Epicentrul campaniei este reprezentat de o producție video care adoptă un stil asemănător prezentărilor de produse din cadrul ofertelor de Black Friday, punând accent pe caracteristicile “gadget-urilor adorabile”. În cazul acestei campanii, „gadget-urile” sunt reprezentate de patru câini negri, subliniind ideea că adopția lor va oferi un „upgrade la fericire”. Videoclipul se încheie cu un mesaj puternic: „Câinii de culoare neagră au cu 50% mai puține șanse de a fi adoptați în comparație cu ceilalți câini. În Black Pet Friday, alegeți cea mai avansată tehnologie a dragostei necondiționate!”

„Black Pet Friday este o inițiativă care ne mișcă profund. La Asociația Kola Kariola, suntem dedicați protejării și îngrijirii câinilor fără stăpân, iar câinii de culoare neagră au nevoie de ajutorul nostru mai mult ca oricând, aceștia fiind neglijați și uitați din cauza prejudecăților existente. Cu această campanie, sperăm să deschidem inimile și casele oamenilor pentru acești patrupezi adorabili, care merită cu adevărat o a doua șansă.” – spune Marius Chircă, Vicepreședinte Asociația Kola Kariola

„Suntem mândri să sprijinim această inițiativă ce își propune să arate că acești patrupezi au personalități unice, pline de iubire și loialitate. Black Pet Friday nu este doar o campanie de adopție, ci o manifestare a solidarității noastre față de câinii cu blană neagră. Prin Black Pet Friday, dorim să aducem în casele oamenilor adevărate tehnologii de dragoste necondiționată, care vor schimba viețile celor care își deschid inimile.” – declară Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager Brand Thank’Q

Campania de comunicare se va desfășura în perioada 9–13 noiembrie 2023 și va fi prezentă în principal în mediul digital, prin conținut video. Un site dedicat, disponibil la adresa www.blackpetfriday.ro, va prezenta câinii negri din adăpost. De asemenea, campania va fi promovată pe TV, prin ad-uri și branding-uri speciale pe diverse site-uri de știri, lifestyle și animale, dar și prin ad-uri pe platformele de Social Media (YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok). Pentru amplificarea mesajului, există și colaborări cu influenceri care să sprijine această inițiativă.

Echipele implicate în campanie:

DDB România:
Roxana Memetea – Managing Partner
Roxana Niță – Executive Creative Director
Roxana Țâmpău – Managing Director
Cosmin Voicu – Copywriter
Maria Cristina Matei – Senior Copywriter
Adela Aruxandei – Art Director
Ioana Gheață – Senior Art Director
Karina Condei – Strategic Planner
Georgiana Mocanu – Account Executive

Media Investment:
Mirela Nicula – Managing Director
Alexandra Enea – Digital Media Director
Dana Pupu – Digital Media Manager
Ruxandra Carstea – Special projects manager

Porter Novelli Romania:
Sorina Mihai – Managing Partner
Nadine Said – Account Manager

Diud:
Lead Producer – Anca Gheorghe
Production assistant – Oana Ciofu
Director & Image – Andrei Gheorghe
1st AD – Tudor Costache
Post production – Paul Vlasceanu
Scenography & props: Svac Production
Color correction – Stefania Grigorescu
Mixing – Ovidiu Hardplay

Gama & Gama (brand Thank’Q):
Georgiana Gheorghiu – Marketing Manager
Daiana Balaji – Co-Owner

Asociația Kola Kariola:
Marius Chirca – Vicepresedinte

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.