Black Friday a demarat la Vegis.ro (magazin online de produse bio și naturiste) joi seară la ora 20.00. Până vineri, la ora 12.00, s-au înregistrat 1.200 de comenzi. Creșterea este de peste 40% față de campania similară din 2018, când Vegis.ro a înregistrat în total peste 1.500 de comenzi.
Comanda medie a fost de 11 produse, iar valoarea medie a comenzii – 150 de lei, similar cu cea de anul trecut. Cele mai multe comenzi conțin produse care au o reducere de 30-40%.
Cea mai mare comandă înregistrată până la ora 12.00, ca volum, a conținut 54 de produse, printre care alimente bio, miere de Manuka și suplimente din plante și a venit din București. Ca valoare, cea mai mare comandă înregistrată a fost de 1.805 lei, iar aceasta a fost plasată din Bistrița. Cele mai multe comenzi au fost făcute de femei(75%).
Remarcăm o mai mare dinamică față de anul trecut, în această campanie înregistrându-se multe comenzi în intervalul 1.00 – 5.00 dimineața, iar peste 50% dintre comenzi vin de pe dispositive mobile. Produsele cu reducere de 90% s-au epuizat în primele minute, însă în continuare există disponibilitate pe stoc pentru produse cu până la 80% reducere. Chiar și în aceste condiții, cele mai multe comenzi conțin produse cu 30-40% reducere – Mihai Bucuroiu, fondator și director de devoltare Vegis.ro.
Campania de reduceri se va încheia pe 16 noiembrie la ora 23.59.
Black Friday EduClass.ro – Cea mai mare comandă: jucării de 15.000 de lei
EduClass.ro, magazin de jucării educative, a înregistrat 950 de comenzi până la ora 12.00, în creștere cu 20% față de campania de Black Friday de anul trecut. Acestea au însumat peste 4.500 de produse comandate.
Cea mai mare comandă, ca volum, a cuprins 120 de jocuri, jucării și alte produse, iar cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 15.000 de lei. Cele mai multe comenzi s-au făcut de pe dispozitive mobile (76%), iar femeile au fost cele care au făcut cele mai multe comenzi (80%).
Dinamica pozitivă vine și din faptul că oferta de Black Friday cuprinde 1.200 de produse, o creștere seminificativă față de anul trecut. Ne-am pregătit de altfel destul de bine, cu stocuri suficiente, astfel încât nu avem până la această ore produse care să fie epuizate. – Anca Leibovici, director de vânzări EduClass.ro.
Printre produsele incluse în campanie se regăsesc gamele BigJigs, cu jucării educative din lemn, Chalk&Chuckles, jucării de creativitate și educative, Learning Resources, jucării STEM, de creativitate și explorare, precum și jucării de exterior: biciclete, căsuțe de copii, mașinuțe electrice. De asemenea, EduClass.ro are reduceri și pentru gama de produse de puericultură (pompe de sân, sterilizatoare UV, etc) și accesorii pentru bebeluși.
Campania de reduceri se va încheia duminică, la ora 23:59.