Compania F64 vorbește despre învățăturile din primul val de campanie Black Friday, pregătirile și îmbunătățirile pentru a doua rundă.
F64 a obținut niște rezultate foarte bune în campania Black Friday desfășurată în perioada 22 – 24 noiembrie, demonstrând că indiferent de perioada aleasă, atât compania, cât și echipa sunt pregătite să susțină astfel de evenimente oricând.
„Am luat în calcul entuziasmul clienților noștri și având în vedere faptul că misiunea F64 este să antreneze pasiunea pentru fotografie, am decis ca pe 29 noiembrie să reluăm campania de Black Friday”, a declarat Marian Alecsiu, co-fondator F64.
F64 a lucrat intens la îmbunătățirea infrastructurii și rezistenței serverelor, iar suplimentarea personalului în această perioadă a fost o strategie benefică, ce va fi implementată și în perioada următoare de Black Friday. Sunt încă mulți consumatori care așteaptă și Black Friday-ul clasic, în speranța unei oferte mai bune sau mai diversificate. F64 s-a pregătit cu oferte noi și se așteaptă să întâmpine un nou val de clienți fericiți.
Obiectivul principal pentru Early Black Friday a fost obținerea unei experiențe plăcute de cumpărare prin timpi de încărcare reduși pe pagină, rezultând astfel mult mai mulți clienți ce au putut comanda simultan față de anul trecut.
Noaptea de 29 noiembrie va aduce noi reduceri pentru pasionații de fotografie, care fie au așteptat Black Friday-ul clasic, fie au vrut să vadă și alte oferte. F64 a ținut cont de preferințele clienților și a introdus noi oferte, astfel încât nici un fotograf nu va fi lăsat cu trusa incompletă.