Retailerul online CEL.ro anunţă că va participa la campania de Black Friday de pe 18 noiembrie cu un nou val de reduceri – vor fi adăugate alte zeci de modele, oferta fiind mult mai diversificată şi mai mare din punct de vedere al cantităţilor..
Targetul pe care magazinul online şi-l propune de Black Friday 2016 este de 100,000 de produse vândute şi vânzări de aproximativ 35 de milioane de lei.
Nu mai este o surpriză faptul că interesul românilor pentru Black Friday este mare şi creşte de la an la an – conform Google Trends acesta este chiar mai pronunţat ca în SUA unde căutările sunt undeva la jumătate din volumul căutărilor din România.
Iar weekendul care a trecut a reliefat şi mai tare lucrul acesta, CEL.ro declarând că deşi efortul de promovare a fost minim, numărul comenzilor şi traficul înregitrat pe site s-au triplat faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015. Acestea au fost variabilele principale care au influenţat decizia privind organizarea a încă unei zile cu reduceri maxime – 18 noiembrie. Un alt argument care a cântărit destul de mult a fost dorinţa retailerului de a creşte numărul clienţilor mulţumiţi care pot cumpăra podusele dorite la preţuri avantajoase. În plus, aceste evenimente de reduceri masive sunt şi o oportunitate pentru clienţi de a-şi achiziţiona produse care în mod normal nu le-ar fi accesibile.
În acest weekend clienţii vor avea parte de surprize interesante când vine vorba de discounturi. Magazinul online a anunţat că se vor găsi în oferta sa de reduceri şi produse care vor avea preţ de pornire 1 leu, iar reducerea maximă va atinge 90%.
Preţurile pentru categoria de laptopuri vor începe de la 699 lei, smartphone-urile – de la 199 lei, televizoare – de la 499 lei şi produse de îngrijire personală de la 9 lei.
Retailerul CEL.ro declară că prin evenimentul de Black Friday din data de 11 noiembrie a reuşit să obţină informaţii despre ce vor clienţii să cumpere. De asemenea, în felul acesta a fost testată întreaga organizare şi sistemul logistic pentru ca pe 18 noiembrie în oferta sa să se regăsească cele mai dorite şi aşteptate produse şi acestea să ajungă într-un timp cât mai scurt la destinatar.
De asemenea, pentru Black Friday din 18 noiembrie retailerul online declarp că a primit şi suportul băncilor care au înţeles că este şi în interesul lor să ofere sprijin pentru cumpărătorii care doresc produse în rate (pana la 12 rate fără dobândă).
Cu o gamă largă de produse, CEL.ro contribuie la consolidarea comerţului online românesc şi dispune de servicii integrate şi adaptate e-commerce-ului actual. CEL.ro a înregistrat în anul 2015 vânzări de 40 milioane EUR şi are peste 1.000.000 de comenzi procesate până în prezent.