Kärcher, lider mondial în domeniul tehnologiei de curățare, desfășoară campania de Black Friday în perioada 10-21 noiembrie și oferă reduceri de până la 50% și transport gratuit la 27 de produse: aspiratoare verticale umed-uscate, aspiratoare de geamuri, aparate de curățat cu abur, mopuri electrice și aparate cu presiune.
Dintre acestea, vedetele acestui an sunt:
- Aspiratorul vertical VC 7 Cordless cu un discount de 35%. Acesta beneficiază de tehnologie de detectare automată a prafului, reglare inteligentă a puterii de aspirare în funcție de suprafață și sistem de filtrare în 3 etape.
- Mopurile electrice FC 7 Premium, FC 5 Premium și EWM 2 cu reduceri de până la 50%. FC 7 Premium și FC 5 Premium sunt all-in-one, aspirarea prealabilă nemaifiind necesară întrucât, pe lângă curățarea excepțională a pardoselilor în mod automat, cu tehnologia rolelor, acestea preiau și murdăria de zi cu zi, inclusiv firele de păr. Mopurile electrice Kärcher sunt singurele de pe piață care folosesc această tehnologie și care spală cu apă mereu curată, murdăria colectându-se într-un rezervor special.
- Aspiratorul cu spălare SE 6100, redus cu 35%, a fost și vedeta anului trecut și este modelul cel mai de succes, care asigură atât aspirarea umed-uscată, cât și spălarea covoarelor, tapiseriilor, saltelelor, dar este folosit și pentru curățarea interiorului mașinilor.
- Aspiratoarele de geamuri WV 2 Black, reduse cu 30% au fost printre preferatele românilor în ultimele 3 ediții ale campaniilor de Black Friday.
- Aparatele de curățat cu aburi, diverse modele, cu reduceri cuprinse între 21 și 40% sunt multifuncționale și pot curăța întreaga casă doar cu puterea aburului și fără detergenți.
„Observăm un interes crescut în ultimii ani pentru aparatele multifuncționale, care simplifică treburile casnice și ajută la o curățare temeinică, dar mult mai rapidă. Deși asociată deseori cu momentele de relaxare, curățenia încă nu este printre activitățile preferate. Însă, datorită tehnologiei avansate, aparatele Kärcher au acest atu – oferă oamenilor control asupra curățeniei prin produse și accesorii care revoluționează nu doar modul, ci și timpul pe care îl petrec făcând curățenie. Preconizăm că interesul se va menține în continuare pentru aspiratoarele verticale, aparatele de curățat cu aburi și mopurile electrice, la care am aplicat reduceri de până la 50% și pentru care oferim transportul gratuit pe toată perioada campaniei”, spune Mihaela Dărângă, reprezentant Kärcher.
Vânzări în creștere față de anul trecut
Anul acesta, coșul mediu de cumpărături în magazinul online este de aproximativ 700 de lei, în creștere cu 5% față de anul trecut. „Dacă în primul an de lansare a magazinului online, în 2018, vânzările au atins 100.000 de euro, în 2021 am încheiat anul cu vânzări de 900.000 de euro. Anul acesta ne propunem să depășim 1 milion de euro”, completează Mihaela Dărângă, reprezentant Kärcher.
În 2021, cele mai populare produse din magazinul online karcher.ro în perioada campaniei de Black Friday au fost aspiratorul de geamuri WV 2 Black edition, aparatul multifuncțional cu aburi SC 3 Easy Fix Premium, mopul electric FC 7 Cordless și mătura electrică KB 5 Premium.
Tot anul trecut s-a observat o tendință în comportamentul consumatorilor, specifică perioadei post pandemie – acordarea unei atenții deosebite curățeniei și igienei casei. Cel mai popular produs de curățare a fost aspiratorul cu spălare SE 6100.
Promoția de Black Friday de anul acesta este disponibilă în perioada 10-21 noiembrie atât online, pe www.karcher.ro, cât și în rețeaua de 11 magazine Kärcher Center din toată țara. Transportul este gratuit pe durata campaniei, iar perioada de retur va fi prelungită la 30 zile pentru produsele comandate.