De Black Friday, foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, va pune la dispoziția clienților săi reduceri de până la 50% la comenzile plasate pe 17 și 24 noiembrie, în baza unui cod de voucher pe care aceștia îl vor descoperi pe pagina de facebook foodpanda.
Astfel, clienții din București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov care vor comanda de minim 30 lei, vor beneficia de o reducere de 15 lei la restaurantele partenere prin introducerea unui cod de voucher ce va fi afișat pe pagina de facebook foodpanda. Voucherele sunt valabile pentru o singură utilizare pe cont și doar în ziua afișării acestora.
Restaurantele partenere foodpanda care participă la campanie oferă o gamă variată de preparate, de la cele clasice (pizza, paste, burgeri, mancare chinezească), până la preparatele pentru vegetarieni sau cu specific asiatic, libanez.
Promoția va fi activă în zilele de 17 și 24 noiembrie pentru a veni în întâmpinarea clienților care sărbătoresc ziua cu cea mai mare campanie de reduceri a anului atât astăzi, cât și în ultima vineri a lunii noiembrie, data tradițională în care evenimentul Black Friday este organizat la nivel mondial.
„Ne bucurăm să anunțăm că mai mult de jumătate dintre restaurantele de pe platforma noastră participă în acest an la campania de Black Friday. Ca și în anii anteriori, vrem să oferim clienților noștri fideli avantajul de a își comanda preparatele preferate la un preț de sărbătoare. Cu 30 lei, o persoană se poate bucura de un meniu bogat, având în vedere media prețurilor din bucătăriile restaurantelor partenere. Aplicând reducerea de 15 ron, prețul se înjumatățește, iar plăcerea savurării unei mese gustoase va crește. De asemenea, dorim să confirmăm românilor faptul că foodpanda păstrează obiceiurile bune odată cu adoptarea noului look”, a declarat Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.
În timpul campaniei de Black Friday, compania estimează o creștere de 30% a numărului de comenzi față de media zilnică. Pentru a asigura livrarea tuturor preparatelor în timpul estimat, foodpanda a suplimentat numărul livratorilor în zonele aglomerate și în intervalele orare de vârf în care se vor înregistra cele mai multe comenzi: la prânz și seara, la ora cinei.