Black Friday este cea mai bună perioadă din an pentru shopping, mai ales când vine vorba de fashion. Prețurile sunt reduse, gamele de produse sunt suplimentate, iar apropierea sărbătorilor de iarnă aduce o energie în plus ceea ce face ca evenimentul reducerilor să fie o ocazie foarte bună pentru a cumpăra cadouri.
FashionUP a pregătit un weekend plin cu reduceri anul acesta. Startul oficial va fi în noaptea dintre joi și vineri, la miezul nopții, urmând să se desfășoare campania până duminică, 20 noiembrie. Totuși, cei care se vor înscrie pe site pentru a primi codul secret, vor avea acces la ofertele pregătite cu două ore înaintea celorlalți.
FashionUP și-a propus ca Black Friday 2016 să fie un eveniment special pentru clienții săi, pentru a le răsplăti fidelitatea. Magazinul a promis că până la sfârșitul anului va lista aproximativ 50.000 de produse, iar cifra aceasta a fost atinsă în luna octombrie.
Pentru weekendul dedicat cumpărăturilor, FashionUP a pregătit peste 60.000 de produse. Toate acestea vor avea preț special, iar reducerile ajung până la 80%. Campania de Black Friday se va desfășura între 18 și 20 noiembrie, iar FashionUP estimează că va vinde peste 100.000 de produse în acest interval. Mai mult, compania se așteaptă la o cifră de vânzări de aproximativ 10 milioane de lei.
În plus, magazinul a pregătit și câteva surprize pentru finalul acestui an. Prima este lansarea primei colecții de produse pentru casă, debutând astfel în segmentul Home&Deco. Aceasta cuprinde produse de tapițerie și decorațiuni interioare, precum draperii, cuverturi, perne decorative și multe alte produse perfecte în fiecare casă. Apoi, FashionUP a pregătit o nouă secțiune de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii cu sute de articole pentru toate vârstele. Iar o surpriză pentru adulți este disponibilitatea începând cu luna noiembrie a circa 5.000 de produse Heine, marcă germană de îmbrăcăminte renumită pentru croielile îndrăznețe și sofisticate.
O veste bună înainte de Black Friday a venit în octombrie, când FashionUP a devenit distribuitor oficial în România al brandului LaRedoute. Parteneriatul s-a dovedit unul de succes, în doar trei săptămâni fiind vândute câteva mii de produse. Acestea au reprezentat 25% din vânzările magazinului pe luna octombrie. Prin această colaborare, FashionUP a adus în România colecții business pentru femeile active, preocupate de eleganță și alegerile inspirate în vestimentația lor.
FUP Distribution, compania care operează magazinul online fashionup.ro, ţinteşte anul acesta vânzări de peste 30 milioane de lei. Compania operează cu succes şi în Bulgaria şi Ungaria, unde, într-un timp foarte scurt, a devenit un partener de nădejde pentru iubitorii de modă.