- Peste 70% din stoc cu cele mai mici prețuri din an
- Oferte la peste 700 de branduri în aplicație și pe fashiondays.ro
- Articolele vestimentare au cea mai mare creștere a intenției de cumpărare în rândul românilor
Cu o prezență dominantă în industria modei online, Fashion Days, liderul pieței de fashion online, deschide sezonul de Black Friday 2023, începând din dimineața zilei de luni, 6 noiembrie. Atât în aplicația mobilă, cât și pe platforma online fashiondays.ro, clienții vor beneficia de cele mai atractive oferte ale anului, cu reduceri de neratat la peste 700 de branduri de top. Pentru a afla ora exactă de începere a evenimentului Black Friday, utilizatorii aplicației sunt încurajați să activeze notificările de tip push.
Potrivit unui sondaj recent realizat de Kantar*, 26.6% dintre românii care intenționează să facă cumpărături de Black Friday iau în considerare să cumpere articole vestimentare, marcând astfel o creștere semnificativă statistic față de anul anterior (+4.2%), când acest procent era de 22.4%. Aceste cifre reprezintă un maxim istoric pentru această categorie, plasând piesele vestimentare în topul celor mai căutate produse în timpul Black Friday.
De asemenea, încălțămintea rămâne o categorie de interes, cu 12.3% dintre potențialii cumpărători de Black Friday care iau în considerare să achiziționeze astfel de produse în timpul evenimentului, față de 9,9% anul trecut. Astfel, și această categorie ajunge la cel mai înalt nivel de considerare înregistrat până acum.
Fashion Days transformă Black Friday într-un Festival de Oferte
Clienții Fashion Days vor avea acces la o ofertă extrem de generoasă, cu produse pentru femei, bărbați și copii de la peste 700 dintre cele mai cunoscute branduri. Valoarea stocului disponibil atinge un nou record de 280 de milioane de lei, oferind cele mai multe reduceri din an. Cu aceste oferte exclusive, dar și cu întreaga experiență de shopping asigurată de serviciile unice,
Fashion Days se angajează să facă din Black Friday un eveniment de cumpărături unic și de neuitat pentru clienții săi.
Clienții sunt încurajați să opteze pentru livrarea în cele aproape 4000 de lockere easybox din țară, deschizându-și astfel ușa către surprizele zilei. Fashion Days apelează la responsabilitatea fiecărui client de a elibera cu promptitudine lockerele, astfel încât și alții să se poată bucura de comenzile plasate de Black Friday cât mai rapid. De asemenea, pentru cei mai activi clienți Fashion Days, există posibilitatea de a primi banii înapoi în cont în doar 30 de minute de la predarea produselor returnate, simplificând procesul de retur și oferind o experiență de shopping fără stres.
“Black Friday are în acest an, conform studiului Kantar, premisele pentru a fi un record absolut pentru shoppingul online de fashion, iar rețeta noastră e atât cunoscută clar de client, cât și una de succes: majoritatea produselor au cele mai bune prețuri din ultimele 365 de zile și două treimi dintre comenzi ajung la cumpărători până în weekend. Pentru volumele formidabile generate de acest festival de cumpărături, românii pur și simplu nu au o ofertă mai bună, atât la nivel de livrare și retur, cât și pentru branduri de top la prețuri unice în an”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Avantajele clienților Genius – oferte exclusive și transport gratuit în 4 aplicații
Fashion Days a consacrat Black Friday ca unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului, iar în acest an se pregătește pentru al doilea Black Friday sub umbrela serviciului Genius, care aduce oferte exclusive și transport gratuit în cele patru aplicații ale sale.
Clienții abonați Genius se pot loga și pe Fashion Days cu contul lor eMAG pentru a beneficia de -10% reducere extra la selecția dedicată Genius, având astfel ocazia de a face extra economii. În plus, Genius Family oferă oportunitatea de a invita gratuit pe cineva drag să se bucure de aceleași beneficii, pe conturile proprii.
“Geniușii care au făcut cumpărături constant pe Fashion Days au salvat în medie 120 lei pe platforma noastră. Asta arată valoarea programului pentru aceștia. În plus, în mod evident, Geniușii au alte sume de bani salvate și pe celelalte platforme: eMAG, Tazz, Freshful. Aș spune că datele ne arată că e absolut de bun simț pentru cei care sunt deja în programul de loialitate să se bucure și în acest Black Friday de reducerile exclusive de 10%, mai ales că preconizăm un coș mediu de cumpărături de 495 de lei”, a adăugat Robert Berza.
Clienții care au Wallet pe eMAG se pot loga cu contul eMAG pentru a-și activa serviciul Dressing Room, cu care au posibilitatea de a plăti în 4 rate fără dobândă. De asemenea, sunt sute de mii de români care au deja serviciul Wallet/Dressing Room activ, dar pentru a-l folosi în acest Black Friday este necesară salvarea cardului de debit în contul de client.
Câteva dintre ofertele de neratat în Black Friday 2023:
Ofertă | Preț Black Friday |
Discount din cel mai mic preț din ultimele 30 de zile |
Geacă Trespass | 99,99 Lei |
73,8% |
Pantofi sport Puma | 189,99 Lei |
61,8% |
Geantă Love Moschino | 419,99 Lei |
58,8% |
Pantofi Karl Lagerfeld | 529,99 Lei |
54,9% |
Ghete UGG | 521,99 Lei |
41,6% |
Geacă Columbia | 389,99 Lei |
53,5% |
Cizme Guess | 419,99 Lei |
50,6% |
Cizme Moon Boot | 489,99 Lei |
47,0% |
Geacă Nike | 289,99 Lei |
39,5% |
Black Friday 2023 – Prețuri începând de la:
Jachete – de la 99,99 lei
Bocanci & ghete – de la 149,99
Pantofi sport – de la 99,99
Genți – de la 69,99
Până la – 55%: Levi’s, Karl Lagerfeld, GuessBrandurile cu cele mai mari discount-uri de Black Friday 2023:
Până la – 53%: Puma
Până la – 45%: Calvin Klein Jeans, Nike
Până la – 43%: Hugo, Columbia
Până la – 40%: UGG, Tommy Jeans
*Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2001 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național.