În perioada 10 – 12 noiembrie 2023, Auchan a pregătit cu ocazia Black Friday sute de reduceri și oferte avantajoase pentru clienții din întreaga țară, disponibile în magazine, dar și o gamă largă exclusiv online, pe auchan.ro. Pe lângă super discounturile la produsele preferate, retailerul oferă și extra-beneficii pentru posesorii cardului MyCLUB Auchan. Astfel, în pregătirea cumpărăturilor pentru Sărbători, clienții Auchan primesc 50% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la achiziționarea brazilor artificiali și a instalațiilor marca Actuel, precum și la toată gama de jucării.
Black Friday 2023 vine cu o serie de inovații și diferențieri față de ediția din 2022, printr-o campanie online puternică, cu o gamă extinsă de produse exclusive, adaptate nevoilor diverse ale consumatorilor. Anul acesta, Auchan își întâmpină clienții cu reduceri spectaculoase la peste 1000 de articole în magazine și peste 1.500 de articole pe auchan.ro, dintr-o gamă variată, de la produse alimentare, produse gourmet, cafea și băuturi, produse de îngrijire și pentru curățenie, jucării, produse pentru bebeluși și articole pentru copii, produse pentru animalele de companie, decorațiuni și articole pentru casă, până la electronice și electrocasnice, precum televizoare, laptopuri, frigidere clasice sau side-by-side.
De asemenea, pe lângă super-promoțiile generale, pentru cei care sunt deja în căutarea produselor specifice de sărbători, oferta Auchan de Black Friday le aduce promoții speciale la seturi cadou, pentru a-i surprinde pe cei dragi, dar și extra beneficii posesorilor cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, care se pot bucura de 50% bani înapoi ca bonus pe card la brazii artificiali, instalațiile luminoase pentru decorat marcă proprie Actuel, atât în magazine, cât și online, precum și la toată gama de jucării, pe auchan.ro, dar și de alte reduceri la mai multe produse surpriză.
Potrivit reprezentanților companiei, ponderea totală a vânzărilor pentru Black Friday va crește față de 2022, iar vânzările online din acest an se vor dubla față de anul trecut, reflectând o tendință consolidată a consumatorilor de a opta pentru cumpărăturile digitale, în special datorită comodității mediului online și a varietății ofertelor disponibile.