Unul dintre cele mai vizitate magazine online de ceasuri de pe piaţa românească, PretzMic.ro, a anunţat desfăşurarea unei campanii speciale de Black Friday 2015, în zilele de 20, 21 şi 22 noiembrie. Începând de vineri, pe tot parcursul week-endului, absolut toate modelele de ceasuri disponibile în magazin vor fi incluse în campania Black Friday, clienţii având posibilitatea de a le cumpăra cu discounturi generoase, de până la 90%.
Peste 500 de modele de ceasuri şi un stoc propriu de aproape 20.000 de ceasuri – aceasta este oferta cu care PretzMic.ro îşi propune să îşi îndeplinească targetul: creştere de peste 30% a vânzărilor în comparaţie cu Black Friday 2014. Pentru prima dată, magazinul online se va promova inclusiv la TV şi va avea o campanie amplă care va include publicitate online şi offline. Reprezentanţii www.PretzMic.ro se aşteaptă ca "vedetele" să fie ceasurile mecanice şi în special modelele Tourbillon. Foarte căutate vor fi cu siguranţă cele mai noi apariţii, pentru că publicul îşi doreşte modelele noi, pe care magazinul le selectează cu mare atenţie, astfel încât să propună mereu produse de bună calitate.
"Ne-am pregătit intens pentru Black Friday 2015, multe modele de ceasuri vor avea reduceri impresionante. Avem stocuri consistente inclusiv la produsele cu reduceri foarte mari, astfel încât dorim să livrăm rapid comenzile, pentru satisfacţia maximă a clienţilor. Vom avea mai mulţi operatori, pentru ca fiecare client să se bucure nu doar de preţuri extrem de mici, ci şi de o experienţă pozitivă de shopping online în general: produse de calitate, costuri bune, livrări rapide, comunicare excelentă. Liniile telefonice vor avea program special în toate aceste zile – de la ora 7 până la ora 23", a declarat Ioan Farcaş, Manager General al companiei care operează magazinul PretzMic.ro. Acesta a mai menţionat că, în condiţiile de supra-aglomerare specifice perioadei, obiectivul de livrare a comenzilor efectuate de Black Friday este de maximum 5 zile (faţă de maximum 2 zile în mod normal).
În anul anterior, de Black Friday, aproape 50.000 de persoane au vizitat magazinul online în zilele în care s-a desfăşurat campania promoţională. În acest an, PretzMic.ro îşi propune să atragă mult mai multe persoane care să beneficieze de discounturile foarte mari. "Este ocazia perfectă de a cumpăra ceasuri inclusiv pentru a le face cadou celor dragi. Nici măcar nu este necesar un buget prea mare, iar un ceas va fi mereu un cadou apreciat. Deşi există atât de multe gadgeturi în jurul nostru, ceasul îşi păstrează eleganţa şi rămâne mereu la modă, dincolo de utilitate. Pentru a stimula acţiunea de dăruire, fiecare ceas este livrat într-o cutie de cadou", a mai subliniat oficialul magazinului.
Activând pe segmentul de ceasuri cu preţuri accesibile, e-shop-ul www.PretzMic.ro are deja aproape 4 ani de experienţă în comerţul electronic din România, cu vânzări în creştere de la an la an. În primele 10 luni din 2015, cifra de afaceri a crescut cu mai mult de 20% faţă de perioada similară a anului trecut. Permanent se lansează modele şi branduri noi – este şi cazul recentelor lansări Naviforce şi Curren, mărci ce au intrat în oferta PretzMic.ro în luna octombrie.
Accesibil la adresa www.PretzMic.ro, magazinul are o comunitate solidă pe Facebook (peste 83.000 de aprecieri) şi pune accentul pe servicii de calitate pe toată durata procesului de shopping, ba chiar şi ulterior, prin garanţia de retur de 30 de zile. Plata online cu cardul este permisă în condiţii de maximă siguranţă, prin procesatorul EuPlatesc.ro, iar livrarea se face rapid oriunde în ţară, în 24 – 48 de ore, prin companiile de curierat DPD şi Urgent Cargus (inclusiv cu opţiunea Deschidere colet la livrare).