Pentru Black Friday 2015, FashionUP a pregatit campania "FashionUP/Price Down – Tinem preturile sub toc". Aceasta a debutat pe 20 noiembrie, la ora 00.00, iar mai departe iti prezint bilantul primei zile.
Cel mai scump produs cumparat in prima zi a campaniei a fost un ceas Swiss Eagle de aproximativ 1.500 lei. In categoria de produse destinate barbatilor cel mai popular a fost un model de camasa Royal Polo la 49 lei din care s-au vandut aproximativ 150 bucati si la care stocurile sunt inca suficiente. In randul femeilor, a fost foarte popular un model de geanta Pierre Cardin, vandut in peste 100 de bucati, la pretul de 139 lei. Varful de trafic inregistrat pe platforma a fost dimineata, cand erau 4.000 de clienti unici online. Cele mai populare perioade au fost intre orele 9-11 si 22-23.
Ziua de vineri a insemnat peste 4.500 de comenzi inregistrate cu 10.000 de produse vandute, iar cele mai populare categorii de produse au fost gentile, cizmele si botinele pentru femei, respectiv ghetele, gecile si ceasurile pentru barbati. Per total, site-ul FashionUP a fost vizitat in proportie egala mobil si desktop si au fost consemnati peste 250.000 de vizitatori. In ceea ce priveste vanzarile, 40% au venit de pe mobil, iar 15% din ele au fost achitate cu cardul.
Prima zi de Black Friday 2015 a insemnat pentru FashionUP vanzari de aproximativ un milion de lei. Reducerea maxima a fost de 93%, pe cand media reducerilor a fost de aproximativ 60%.