Revista Biz, vocea originală și profesionistă a presei de business românești, aniversează un an de când oferă cititorilor newsletterul Biz Good News și acces la cele mai importante știri care prezintă mediul de afaceri din pandemie.
Exact acum un an, în perioada în care trusturile de presă făceau trafic prezentând realitatea sumbră și deciziile controversate ale liderilor din România, echipa jurnalistică a revistei Biz a decis să dea speranță cititorilor ei și a lansat Biz Good News. Newsletterul prezintă știrile care ne ajută să privim cu optimism lumea și reunește oamenii, companiile și organizațiile care fac lucruri bune, ajută businessurile, societatea sau cultura. Biz Good News a oferit informații nu doar pozitive, ci și valoroase începând cu luna martie 2020.
“Am simtit cât de importantă este fiecare știre pozitivă și am lansat acest newsletter convinși că, la fel ca noi, vor reacționa și cititorii Biz. Reacția lor a fost însă cu mult peste așteptările noastre și ne-am bucurat de sute de mesaje din partea comunității de afaceri care a salutat cu entuziasm inițiativa Biz. Ne bucurăm că am reușit să reunim în acest newsletter știrile bune ale anului 2020 și suntem convinși că este important să privim cu optimism către viitor.”, spune Marta Ușurelu, owner Biz.
Audiența newsletterului a confirmat nevoia de optimism a publicului, iar proiectul continuă și în 2021! Mai mult, din aceasta lună, Biz Good News apare în parteneriat cu McDonald’s România care a lansat și Buletinul de Vești Bune al companiei.
Din luna mai, echipa Biz va transmite două newslettere pe săptămână: cele mai importante cifre din business în “Show Me the Money” și știrile pozitive în Biz Good News.
Te poți abona la cele două newslettere, completând acest formular online.