Conform Consumer Choice Award, revista Biz este brandul preferat al românilor în categoria “Reviste de business”, potrivit unui studiu realizat de către compania poloneză de cercetare de piață Netsonda.
Consumer Choice Award este un sistem care măsoară nivelul de satisfacție și acceptabilitate a mărcilor de către consumatori.
Studiul este rezultatul unei analize complexe a preferințelor consumatorului, desfășurat în intervalul 18 decembrie 2017 – 24 ianuarie 2018. Studiul realizat de Grupul Netsonda are la bază 2.353 de interviuri și este reprezentativ la nivel regional, pentru ambele sexe și pentru vârsta populației României între 18 ani și 65 de ani.
“Ne onorează toate premiile și recunoașterea pe care Biz le-a primit de-a lungul anilor. Cu atât mai mult, ne bucură această distincție pentru că ea vine în urma unui studiu independent și este o confirmare a faptului că brandul Biz și proiectele pe care le construim în jurul revistei sunt apreciate de publicul activ, interesat de inovație, business și tedințe”, spune Marta Ușurelu, Managing Partner Biz Agency.
Între brandurile premiate local de către Consumer Choice în acest an se mai numără Danone, Tuborg, Gerovital, Orange, Groupama, Lipton, HBO, Grand Cinema & More sau Kaufland.
Factorii care au determinat alegerea brandurilor din România în sondajul Consumer Choice sunt: calitatea pe piață, diferențierea față de alte mărci din categorie, inovarea față de alte mărci din categorie, credibilitatea pe piață, satisfacția globală față de alte mărci din categorie, prescripția, intenția de a cumpăra sau recomandarea în categorie.