Biz urca pe primul loc in privinta vanzarilor pe segmentul publicatiilor de business bilunare si lunare. Potrivit celor mai recente cifre publicate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), Biz a vandut, in medie, 6.947 de exemplare pe editie in intervalul aprilie – iunie 2011.
In acelasi interval, bilunarul Forbes Romania a vandut 4.700 de exemplare pe editie, iar publicatia lunara Money Express – 3.383 de exemplare. In randul saptamanalelor economice, Saptamana Financiara a avut vanzari de 18.292 de exemplare pe editie, Capital – 10.136 de exemplare, iar Business Magazin a inregistrat vanzari medii de 6.360 de exemplare pe editie.
Vanzarile revistei Biz au crescut semnificativ fata de cele din al doilea trimestru din 2010 cand aveau o medie pe editie de 4.863 de exemplare.
Cresterea vanzarilor a coincis cu una dintre cele mai creative si dinamice perioade din evolutia revistei Biz. Printre proiectele editoriale realizate in acest interval se numara “Top Social Brands”, cea de-a treia editie a clasamentului realizat anual de Biz; prima aplicatie Augmented Reality pe coperta unei revistei de business, realizata impreuna cu agentia digitala Digital Star; “Top 50 cele mai fascinante branduri romanesti”, un studiu Unlock Market Research, in exclusivitate pentru Biz; editia speciala “Biz Amsterdam”, realizata la finalul "High Impact Friends", primul eveniment de social media realizat in intregime in afara Romaniei.
Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international.
{mosloadposition user9}