Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BITSoftware lanseaza solutia de Business Intelligence SocrateBI

Consecvent politicii sale de furnizare de soluţii integrate complete de gestionare a afacerii, menite a susţine activitatea companiilor din distribuţie, retail, construcţii, producţie discretă, servicii profesionale, agro, industria alimentară, telecomunicaţii şi reprezentanţe auto, BITSoftware lansează SocrateBI, soluţia de Business Intelligence care oferă o flexibilitate crescută în procesul de luare a deciziilor şi care completează gama de soluţii de business ale companiei, Socrate+ ERP, SocrateOpen ERP&CRM şi SocrateSalarii.

SocrateBI include în prima versiune trei module – Financial Reporting Analysis Module (FRAM), Sales and Customer Analysis Module (SCAM) şi Project Controlling Analysis Module (PCAM) -, urmând ca alte două module să devină funcţionale în scurt timp (Inventory and Stocks Analysis Module – ISAM, şi Human Resources Analysis Module – HRAM).

Modulul de Analiză şi raportare financiară (FRAM), furnizează mai mult de 50 de metrici şi permite vizualizarea a peste 40 de rapoarte, pentru a ajuta companiile să facă analize, rapoarte şi să monitorizeze toate informaţiile financiare din Socrate ERP. O companie poate rula rapoarte, indiferent de standardul de contabilitate utilizat, care înlocuiesc rapoartele specifice create de obicei manual, de departamentul financiar-contabil. În acest fel, utilizatorii de la toate nivelurile organizatorice ale companiei pot rula şi vizualiza o serie de rapoarte privind indicatorii de performanţă, cu posibilitatea detalierii până la tranzacţii şi a vizualizării tendinţelor, permiţând extragerea unor informaţii importante, care nu se pot vizualiza în rapoartele standard ale aplicaţiilor ERP & CRM. Modulul include rapoarte de creante, conturi debitoare, bilanturi, fluxuri de numerar, cheltuieli şi costuri, tablouri de bord, previziuni, planificări etc, FRAM permiţând, totodată, definirea dinamică a excepţiilor în cazul indicatorilor cheie de performanţă (KPI), pentru a monitoriza şi evidenţia prezenţa deficienţelor financiare, reducând astfel riscul financiar pentru companie.

Modulul de Analiză a vânzărilor şi a relaţiei cu clienţii (SCAM) cuprinde funcţionalităţi foarte utile adresate in special departamentelor de vânzări şi marketing. Modulul furnizează peste 40 de tipuri de rapoarte care ajută companiile în procesul de segmentare a clienţilor şi de îmbunătăţire a gradului de satisfacţie al acestora, cu efecte directe asupra creşterii profitabilităţii companiei. SCAM permite o analiză în detaliu a comportamentului clientului, ajutând în acelaşi timp companiile să crească rata de păstrare a celor mai importanţi clienţi şi să identifice oportunităţile de cross-sell. Bazându-se pe informaţiile furnizate de modulul de analiză a vânzărilor şi a relaţiei cu clienţii, departamentele de marketing şi vânzări pot elabora un profil general al clienţilor pierduţi şi îi pot identifica, astfel, pe clienţii cu risc de a fi pierduţi în perioada imediat următoare. Modulul permite de asemenea rularea diferitelor rapoarte de vânzări, de profitabilitate pe produs, de profitabilitate pe clienţi, permiţând de asemenea, calculul contribuţiei segmentelor de clienţi la profitul total al companiei, în vederea stabilirii strategiilor necesare pentru rentabilizarea globală a afacerii. De asemenea, sepoate prognoza profitabilitatea unei campanii de marketing, măsurând în timp real rezultatele campaniei şi extrapolându-le asupra rezultatelor unor campanii precedente similare cu public ţintă asemănător.

Cu 23 de indicatori de performanţă şi peste 10 tipuri de rapoarte, modulul de Analiză şi control al proiectelor (PCAM) ajută companiile să controleze stadiul de realizare a unui proiect, să determine timpul alocat proiectului pe fiecare angajat (pe fază, pe sarcină sau pe activitate) şi să aibă o evidenţă clară a proiectelor planificate versus proiecte finalizate. PCAM permite, astfel, obţinerea unei perspective clare a stadiului de îndeplinire a proiectului, în termeni de planificare, bugetare şi realizare. Cu ajutorul informaţiilor furnizate de PCAM, companiile vor putea determina proiectele disponibile, cheltuielile efectuate, orele de lucru acumulate şi cât a mai rămas de realizat dintr-un proiect, şi vor putea realiza corelări între proiectele începute şi cele planificate să înceapă, respectiv cele închise şi cele planificate să se încheie.

SocrateBI are la bază platforma 9.2.1a a MicroStrategy, cel mai mare furnizor independent de soluţii de Business Intelligence din lume, organizaţiile putând rula analizele direct pe bazele de date din Socrate ERP. În plus, utilizatorii soluţiei de Business Intelligence furnizate de BITSoftware au acces la cele mai noi funcţionalităţi disponibile pe platforma MicroStrategy: MicroStrategy Mobile (oferă capabilităţi de raportare şi analiză pe device-uri mobile, precum iPhone, iPad, BlackBerry sau cele care folosesc platforma Android), Transaction Services (fiind o nouă extensie a Intelligence Server ce permite utilizatorului capabilităţi de ‘write-back’ în rapoarte şi dashboard-uri, folosind SQL pentru baze de date sau XQuery pentru servicii Web), Visual Insight (cu ajutorul căruia se pot crea rapid analize specifice şi interactive ce pot fi folosite pentru a explora datele).

Pentru a asigura un nivel ridicat al securităţii datelor transmise şi stocate pe device-urile mobile, administratorii pot seta atât nivelul de confidenţialitate al aplicaţiilor (solicitând astfel utilizatorii să se logheze de fiecare dată la accesare sau după o perioadă de inactivitate), cât şi obligativitatea autentificării în baza unei certificări de server (în acest sens putând fi revocat oricând, de la distanţă, accesul pentru diferite device-uri mobile).

SocrateBI dispune de interfeţe deschise şi de conectori pentru integrarea cu orice sistem ERP.

Bucuresti, 16.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.