Bitdefender, liderul pieţei locale de soluţii antivirus, lansează un parteneriat experimental de publicitate cu Fredo&Pid’jin, website-ul cu benzi desenate cunoscut în toată lumea pentru umorul subtil și ușor malițios, cel mai de succes webcomic românesc.
Acordul cu Fredo&Pid’jin oferă Bitdefender expunere pe termen lung, către o audiență pasionată de tehnologie, ce numără deja 3 milioane de persoane la nivel global. Aproximativ 70% din publicul Fredo&Pid’jin provine din Statele Unite ale Americii și Canada, iar vizitatorii din România au o pondere de 5%.
“E o abordare personalizată și foarte flexibilă de promovare a unui brand, diferită de modelul campaniilor standard. Credem că am reușit să balansăm foarte plăcut problema monetizării și menținerea integrității creative’’, spune Eugen Erhan, cofondator Fredo&Pid’jin.
’’Bitdefender este cel mai bun antivirus tocmai pentru că inovăm în permanență, căutăm mereu ceva și mai bun și încercăm tot ceea ce este nou. Asocierea dintre un producător de securitate și un webcomic este o premieră pentru ambele industrii și ne oferă oportunitatea de a comunica într-o formă neconvențională cu o audiența specializată, tehnică’’, a spus Cătălin Coșoi, Chief Security Researcher, Bitdefender.
Autorii benzilor desenate afirmă că trecerea de la modelul de reclamă tradițională la o noua formă mai simplă și mai elegantă de promovare are șansa să îmbogățească experiența cititorilor, prin faptul ca bannerele standard sunt înlocuite cu desene personalizate, în ton cu stilul vizual al site-ului.