BitDefender, divizia de securitate informatică a Grupului Softwin, a semnat un acord de parteneriat cu lanţul retail Staples, în urma căruia produsele româneşti de securitate vor fi prezente la loc de cinste pe rafturile magazinelor Staples Business Depot şi Bureau En Gros, pe care acest nou partener le deţine în Canada.
Staples este considerat un partener strategic, acesta fiind unul dintre cei mai mari retaileri din Canada, cu o prezenţă extinsă la nivel local. Compania deţine peste 270 de magazine şi în plus activează şi în comerţul online.
“Acest acord ne permite să ne extindem puternic prezenţa în Canada şi va contribui în mare măsură la atingerea obiectivelor în această ţară. Ne bazăm pe modelele de succes ale dezvoltării BitDefender în ţările din vestul Europei şi în SUA”, a declarat Kirk Matsuo, Director Vânzari Retail BitDefender pentru America de Nord.
Cele 270 de locaţii Staples din Canada se adaugă celor peste 5.000 de magazine în care BitDefender este deja prezent pe cinci continente, ceea ce face din BitDefender cel mai răspândit produs românesc în lume. Nici un alt produs românesc nu a atins până în prezent o astfel de răspândire geografică. Încă din anul 2005, BitDefender s-a plasat pe locul 6 la nivel mondial pe segmentul consumer şi a înregistrat cea mai rapidă creştere a veniturilor din industria antivirus (conform IDC).
Pe piaţa nord-americană, compania a semnat anul trecut un parteneriat de amploare cu lanţul Tech Data; în prezent, printre cei mai noi parteneri ai companiei se numără mari magazine precum Office Depot, Fry’s sau CompUSA. BitDefender este prezent în circa 1.500 de hyper-marketuri din SUA.
Ca o confirmare a dezvoltării la nivel internaţional, anul trecut a însemnat pentru BitDefender clasarea pe locul patru pe piaţa de retail din Germania. În plus, BitDefender este unul dintre cele mai bine vândute produse de securitate pe piaţa franceză, fiind prezent în aceasta ţară în peste 90% din marile magazine: FNAC, Cora, Carrefour, Auchan şi altele. Din analizele interne ale BitDefender rezultă creşteri spectaculoase anul trecut şi pe pieţele de retail din Noua Zeelandă (prin reţeaua Noel Leeming), Africa de Sud (prin reţeaua Incredible Connection şi prin HIFI Corp), Chile şi alte ţări latino-americane (prin GTC Group – Ripley, Microplay, Paris) precum şi în Australia.
{mosloadposition user10}