BitDefender, divizia de securitate a SOFTWIN, a lansat a zecea generaţie de soluţii de securitate a datelor (antivirus, antispam, antispyware, firewall, anti-rootkit, parental control) pentru sistemele PC. Noua generaţie exprimă experienţa acumulată de divizia de securitate a datelor a SOFTWIN pe parcursul a 10 ani, din care ultimii 5 sub brandul BitDefender.
BitDefender astăzi
BitDefender are prezenţă directă în 7 ţări şi parteneri locali în alte 60. Lor li se adaugă peste 100 de distribuitori on-line. Cu ajutorul acestei reţele, produsul românesc este utilizat de peste 41 de milioane de clienţi din circa 180 de ţări. BitDefender a înregistrat o triplare a cifrei de afaceri în fiecare din ultimii 5 ani şi deţine astăzi circa 1.5% din piaţa mondială de antivirus.
BitDefender este cel mai vândut produs IT românesc în lume, cu peste 30 de milioane USD absorbţie de piaţă în 2005 şi peste 60 de milioane în acest an, din care 95% export. Vânzările BitDefender în lume au constituit anul trecut circa 95% din exportul României de licenţe software.
BitDefender este asociat de presa internaţională drept cel mai cunoscut produs de IT din Europa de Est. Numai în acest an:
– Red Herring, una dintre cele mai importante publicaţii mondiale specializate în analiza potenţialului de afaceri al companilor internaţionale a nominalizat BitDefender drept cea mai interesantă organizaţie pentru investitori, din Europa de Est;
– IDG SUA a inclus BitDefender în TOP IT mondial 2006. Nici un alt produs din Europa de Est nu mai face parte din acest prestigios clasament;
– BitDefender este desemnat Best Buy în domeniul soluţiilor antivirus de către ediţia americană “PC World”, surclasând 9 dintre cele mai renumite produse din lume, inclusiv cele americane.
În 2005, BitDefender a reuşit o premieră pentru România: a devenit primul produs românesc nr. 1 în vânzări pe segmentul său, într-o piaţă vestică; în magazinele franceze, românii au reuşit să depăşescă în vânzări giganţii mondiali Symantec şi McAffe.
Cu greu se găseşte în Franţa un utilizator cât de cât educat care să nu fi auzit de BitDefender. Aproximativ 17% dintre germanii care deţin un calculator cunosc brandul BitDefender/SOFTWIN, conform unui studiu realizat de PC Professionell Brand Track în 2006.
Ultimele recenzii au desemnat BitDefender „Best Buy” pe segmentul său (PC WORLD SUA – Martie 2006, Consumer Report SUA – August 2006, CHIP Germania, Computerbild, C’t – 2005).
În tot acest timp, BitDefender a evoluat de la un brand antivirus la un brand de soluţii şi servicii de securitate a datelor. 54 de soluţii de securitate care înglobează o multitudine de tehnologii precum antivirus, antispam, firewall, antiphishing, antispyware, antirootkit etc., alcătuiesc astăzi portofoliul brandului. Produsele sunt adaptate în 27 de limbi.
De nota 10
Din punct de vedere al caracteristicilor tehnice, Generaţia 10 aduce funcţii noi faţă de versiunile anterioare: detecţie pentru softurile rootkit, scanarea traficul web şi email, precum şi cel din reţelele de file-sharing, plus protecţia datelor confidenţiale. De asemenea, a fost modificat considerabil modulul firewall şi a fost îmbunătăţit modulul de detectare, dotat cu tehnologia proactivă B-HAVE.
Gama BitDefender 10 pentru calculatoare desktop conţine trei soluţii, care se adaptează diferitelor nevoi de securitate ale utilizatorilor de calculatoare.
BitDefender Internet Security v.10 răspunde cerinţelor de securitate ale unui computer conectat la Internet. Modulele Antivirus, Firewall, Antispam, Antispyware şi Parental Control oferă protecţie completă împotriva tuturor ameninţărilor informatice: viruşi, spyware, spam, încercări de phishing, intruziuni, conţinut web nedorit. BitDefender Antivirus Plus v.10 integrează module Antivirus, Firewall, Antispam şi Antispyware într-un pachet de securitate complet, adaptat atât nevoilor utilizatorilor individuali, cât şi companiilor. BitDefender Antivirus v.10 este un puternic instrument Antivirus şi Antispyware.
"Un studiu publicat recent într-o revistă care studiază problemele consumatorilor a stabilit că, în ultimii doi ani, circa 29% dintre utilizatorii de computere au fost afectaţi de viruşi, spam, spyware, phishing şi alte asemenea probleme, consumatoare de timp, dar şi costisitoare", a declarat Nicolae Şimon, BitDefender Product Marketing Manager. "Aceste date arată clar că este nevoie din ce în ce mai mult de forme tot mai avansate de protecţie pentru consumatori şi pentru companii. Incluzând în pachetul său tot mai multe funcţii de protecţie, BitDefender 10 continuă să ridice ştacheta în industria producătorilor de soluţii de securitate informatică", a explicat el.
Noua aplicaţie BitDefender de detectare a rootkiturilor oferă protecţie suplimentară: identifică soft-urile realizate cu scopul de a ascunde procese care rulează, fişiere sau informaţii despre sistem şi care ar putea permite unui "intrus" accesul în sistem. Navigarea pe Internet este mai sigură cu BitDefender v.10, deoarece aplicaţia filtrează în timp real orice ameninţare web. Traficul de date (HTTP) şi cel e-mail (SMTP) este şi el monitorizat, astfel că orice tentativă de furt de date personale este eliminată.
Produsele se actualizează automat, non-stop de pe Internet. Actualizările sunt absolut gratuite pentru posesorii de licenţă. Mai trebuie spus că toţi utilizatorii BitDefender beneficiază de suport tehnic online.
Tehnologiile de scanare antivirus sunt certificate de cele mai importante instituţii din domeniu: ICSA Labs, Virus Bulletin, Checkmark, CheckVir şi TÜV.
Momentul aniversar aduce şi o ofertă specială pentru utilizatorii de calculatoare din România: cei care vor achiziţiona oricare dintre cele trei soluţii până la 31 decembrie 2006 vor plăti pentru un an şi vor beneficia de 2 ani de licenţiere.
Piaţa
Piaţa de securitate a datelor este una din cele mai dinamice pieţe IT, cu o rată de creştere anuală de cca. 16%. În momentul de faţă, piata AV este estimată la cca 5 Mld. USD. Piaţa se orientează din ce în ce mai mult spre servicii complexe de securitate, care integrează componente antivirus, antispam, antispyware în console complexe de managementul securităţii reţelelor. Se remarcă o migrare a furnizării de soluţii de securitate de la jucătorii de nişă specializaţi, spre jucători cu nume mari în industria software, care încep să fie extrem de interesaţi de potenţialul acestei pieţe. Giganţi cum sunt Microsoft sau IBM sunt doar câteva exemple. Componentele tradiţionale Antivirus vor înceta în următorii ani să fie vandute stand-alone, ci vor fi oferite ca şi module suplimentare în console complexe de securitate.
Planuri de viitor
“Anticipăm că BitDefender va deveni, încă din 2007, cel mai important brand IT al regiunii Est Europene. Obiectivele noastre sunt ca BitDefender să devină, până în 2010, unul din cele mai reputate branduri high-tech din Europa” a declarat Daniel Ionescu, BitDefender COO.
Divizia de securitate a SOFTWIN are în vedere extindererea prezenţei mondiale prin investiţii până în 2010 de peste 100 milioane USD, în deschideri de noi filiale în afara ţării, precum şi pentru dezvoltarea şi extinderea lanţului de distribuţie. Peste 40% din această sumă vor fi investite în marketing (comunicare de brand, PR, research, evenimente, suport parteneri etc).
„După succesele înregistrate în ţări importante din Uniunea Europeană, principalul focus va fi piaţa din Statele Unite, cea mai importantă din lume. Europa de Vest reprezintă a doua piaţă ca importanţă şi vom continua investiţiile pentru creşterea prezenţei şi a notorietăţii. Asia, a treia piaţă în ordinea focalizării este un teritoriu relativ nou pentru noi, în care vom investi în scopul dezvoltării brandului. În ţări precum Thailanda sau Coreea BitDefender este deja un nume recunoscut, dar Japonia sau China reprezintă noi provocări. Încă 2-3 ani, aceste investiţii vor fi suportate din autofinanţare. După acest termen, luăm în calcul şi listarea BitDefender la o bursă din România sau din afara României, ceea ce înseamnă noi provocări”, a încheiat reprezentantul BitDefender.
{mosloadposition user10}