Anul acesta, Birra Moretti® se alătură festivalului Electric Castle, la ediția specială EC_Special, ca unul dintre Sponsorii Principali. Este prima dată când brand-ul, ce a fost lansat în România în 2020, leagă un parteneriat cu festivalul, această inițiativă făcând parte din misiunea sa de a aduce în România bucuria autentică italiană pentru plăcerile simple ale vieții. Brandul îi invită pe consumatori să descopere un mic colț al Italiei, dar și bucuria pentru mâncare gustoasă, bere savuroasă și companie plăcută.
”Suntem foarte încântați să fim parte din povestea Electric Castle în acest an. Birra Moretti® încurajează oamenii să se bucure de micile plăceri ale vieții: mâncare gustoasă, bere savuroasă și companie plăcută. Acest parteneriat ne oferă oportunitatea de a aduce la viață această bucurie pentru consumatorii din România, aducându-le o mică parte din Italia, ca parte a experienței unice pe care Electric Castle o oferă. Sperăm că veți fi acolo și ne veți vizita, pur și simplu pentru a vă relaxa și pentru a vă bucura de viață…în stilul autentic italian!”, a declarat Sharon Annette, Director de Marketing în cadrul HEINEKEN România.
Lansat pe piața locală anul trecut, brandul Birra Moretti® este cea mai de succes lansare a anului, în categoria de bere. Birra Moretti® oferă consumatorilor calitate premium și o experiență unică – provocarea de a descoperi stilul de viață autentic italian, pentru care micile plăceri ale vieții sunt esențiale: mâncare gustoasă, bere savuroasă și companie plăcută. În 2021, brandul și-a extins oferta prin lansarea variantei fără alcool – Birra Moretti® 0.0.
Potrivit organizatorilor Electric Castle, ediția din acest an este adaptată contextului actual și se va desfășura pe durata a 10 zile, în mai multe locații și cu mai multe spectacole. În perioada 6-15 august, în centrul orașului Cluj-Napoca și în legendara Bonțida, participanții se vor bucura de atmosfera de festival, în cele 30 de locații, și ascultând peste 400 de spectacole de muzică live, DJs și activări new media.