Adriana Dragu este castigatoarea competitiei organizate de Advice Students si Biroul Cannes Lions, scoala TeachMe, ea fiind selectata pentru postura de reprezentant al celor mai tineri si mai talentati studenti romani la Roger Hatchuel Lions Academy.
Roger Hatchuel Lions Academy este o scoala de vara elitista unde participa 30 de studenti din toata lumea, dupa ce au trecut de etape successive de selectie. Ea are loc simultan cu seminariile festivalului Cannes Lions si reuneste anual la capitolul tutori personalitati iconice ale publicitatii mondiale. “In cadrul Academiei, studentii au ocazia sa studieze campanii international cunoscute si premiate, aplicand instrumente teoretice recunoscute in domeniu. Abordarea este una interdisciplinara: de la noile trenduri in comunicarea vizuala la revenirea Direct Mailing-ului in advertising si mecanismul Gunn Report-ului si de la campaniile integrate la scara mare la legaturile dintre publicitate si arta si benzi desenata. Experienta Academiei se concentreaza in workshop-uri practice si unul dintre marile avantaje pe care le ofera este networking-ul. De la Cannes pleci cu multe amintiri placute, informatii utile si dorinta de a face mai mult. Dar de la Academy mai iei si 30 de colegi noi ” spune Sorin Dincea, alumni al Roger Hatchuel Academy 2007.
Solutia brief-ului oferita de Adriana Dragu a fost selectata dintr-un numar de 20 de rezolvari, bifand cu succes obiectivele temei – o perspectiva curajoasa despre publicitarea unei scoli de comunicare din perspectiva discipolului si a raporturilor sale cu ideile.
Dintre cei 20 de aplicanti, primii 10 vor avea privilegiul de a se alatura celor 66 de selectati care formeaza astazi nucleul Scolii Alternative de Gandire Creativa. Astfel, ei vor participa la cursurile despre media, design, visual, pr si cyber creative si vor intra in competitia finala al carei scop e sa-i aleaga pe cei mai buni 15 participanti ai scolii si sa-i trimita la specializarea oferita de festivalul Cannes Lions.
“Scoala Alternativa de Gandire Creativa a deschis, in urma cu patru ani, gustul pentru formele de educatie neconventionale, cu miza pe informatie consistenta, de ultima generatie, asociata exercitiilor pe brief-uri reale. Astazi ea e recomandata de la Londra, recunoscuta de Asociatia de Marketing din New York si premiata in India. Scoala aceasta nu s-ar fi bucurat niciodata de un astfel de success, daca n-ar fi fost sustinuta si de o comunitate de vizionari. Noi am selectat pentru al doilea an consecutiv un membru Advice pentru Roger Hatchuel Academy, dar daca nu am fi avut suportul unor companii asa cum sunt Tempo, Coca-Cola, Orange Concept Store, nord vision si, de anul acesta, Impression, totul ar fi fost un plan minunat pe hartie”, a declarat Roxana Balan, project manager al Biroului Cannes Lions in Romania.
Dedicat elitelor prin structura si vocatie, Biroul Cannes Lions în România promoveaza performantele si cultura publicitara autentica. Prin programele pentru seniori, incurajeaza asimilarea locala a tendintelor generoase în comunicarea la nivel global.
Prin Scoala Alternativa de Gandire Creativa, Biroul Cannes Lions descopera, încurajeaza, recunoaste si cultiva talentul de comunicator. Cu suportul sustinatorilor vizionari Tempo, Coca-Cola, Impression, Orange Concept Store, NordVision, scoala ofera tinerilor romani oportunitatea de a se exprima si de a performa la nivel international, in contextul unor competitii pretuite la scara globala.
Proiectul Scolii Alternative de Gandire Creativa este recomandat de biroul lodonez al Cannes Lions si premiat cu Global SuperAchiever Award de catre Indira Group of Institutes.
{mosloadposition user10}