studentii vizionari
www.futurelions.com e o noua competitie internationala, dedicata studentilor cu potential pe care Biroul Cannes Lions o incurajeaza in Romania.
Tema e aparent simpla – studentii trebuie sa aleaga un brand iconic la nivel mondial si sa propuna un sistem de promovare care acum 5 ani era de neconceput.
Aluzia la noile tehnologii e mai mult decat transparenta.
Aceasta e o noua sansa extraordinara pentru orice student roman talentat si vizionar de a se face remarcat la nivel international.
Solutiile studentilor trebuie trimise in engleza pina la data de 18 mai la biroul Cannes Lions in Romania.
Ideile selectate de organizatorii britanici pentru prezentarea la Cannes, vor fi premiate de Biroul Cannes Lions in Romania si partenerii sai cu prezenta la festival a acelora care au dat solutii valide.
Biroul Cannes Lions in Romaia a lansat in urma cu 4 ani Scoala Alternativa de Gandire Creativa in ideea de a pregati tinerii aspiranti la statutul de Young Lions, dupa ce a fost evident decalajul de pregatire pentru competitie, fata de colegii lor din alte tari cu traditie in comunicare. Intre timp, odata cu extinderea scolii, misiunea a devenit si mai generoasa. Prin programele Scolii Alternative de Gandire Creativa, Biroul Cannes Lions din Romania si-a propus sa descopere si sa cultive potentialul celor mai cruzi, aflati inca in postura de studenti. Proiectul Scolii Alternative de Gandire Creativa este recomandat de biroul lodonez al Cannes Lions si premiat cu Global SuperAchiever Award de catre Indira Group of Institutes.
Cannes Lions este cel mai complex si mai respectat eveniment dedicat comunitatii oamenilor de marketing si comunicare, la nivel mondial. Are o istorie de peste jumatate de secol si astazi e asociat cu inovatia, performanta, trendul si excelenta in domeniu. Anual, au loc in contextul festivalului, peste 40 de seminarii si workshop-uri care reseteaza grila de exigente a performerilor industriei. Evenimentul reprezinta un nod comunicational – multe dintre retelele multinationale bifandu-si in contextul festivalului intalnirile anuale la nivel global. Clientul anului este in 2008 Procter& Gamble in numele brandurilor caruia numai anul trecut s-au luat 14 trofee.
{mosloadposition user10}