Biofarm începe campania împotriva răcelii şi scoate pe piaţă cea mai simplă armă, Bixtonim. Noul spot TV, marca Next Advertising, propune celor atinşi de guturai cel mai simplu şi rapid remediu împotriva nasului înfundat.
“A fost interesant să facem un astfel de proiect hiper minimalist la care am lucrat numai cu materialul clientului: produsul şi textul legal sine qua non. Ne-am închipuit o situaţie reală, anume ce s-ar întâmpla dacă vocea care recită textul legal ar avea nasul înfundat?”, a declarat Bogdan Mureşanu, Senior Copywriter Next Advertising. "Comunicarea acestei campanii a pornit de la o idee simplă, dar care reflectă foarte bine diferenţa majoră a Bixtonimului faţă de restul decongestivelor nazale şi anume faptul că desfundă nasul instantaneu", a declarat Mihai Sdrula, Brand Manager Bixtonim.
La realizarea spotului au participat Bogdan Mureşanu – Senior Copywriter, Liviu David – Creative Director, Wanda Podgurschi, Mara Stoenescu – Client Service şi echipa Biofarm.
Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producţie Reload Film, directorul de imagine fiind Volker May.
Noua campanie TV se desfăşoară în perioda octombrie 2007 – ianuarie 2008 şi poate fi urmărită pe TVR 1, TVR 2, HallMark, AXN, Discovery, National Geographic şi Kanal D.
{mosloadposition user10}